3 Mei 2011

Gambar Mayat Osama Bin Laden Nampak Sangat Menipu

mayat_osama_laden
Seperti sedia maklum, barat sentiasa berusaha menjatuhkan umat Islam dan pelbagai taktik digunakan untuk mengelirukan manusia di seluruh dunia. Umat Islam dikatakan pengganas dan Amerika di anggap wira. Mungkin orang yang bodoh sahaja yang mengakui dan percaya kepada kata-kata si penipu Amerika Syarikat.


Tuhan mengurniakan akal kepada kita untuk berfikir dan jika kita tidak berfikir dengan betul maka kita adalah tergolong dalam kalangan orang-orang yang bodoh. Setiap keganasan dan pengeboman sentiasa dikaitkan dengan orang Islam dan dimanakah kesalahan orang kafir? Sentiasa dikaburkan dengan taktik kotor kafir laknatullah.


Adakah anda percaya gambar mayat Osama adalah betul-betul Osama? Bagi pandangan Ammar gambar itu bukanlah Osama kerana jika dilihat kedua-dua gambar itu berkedudukan sama dengan mulut yang sama, nampak gigi pun sama tidak berubah walaupun sedikit. Mana mungkin mimik muka orang mati dengan orang hidup pada kedudukan sama. Setuju? Fikir-fikirkanlah kerana Allah telah kurniakan kita akal yang cukup sempurna.


Nota kaki: Pengganas yang sebenar-benarnya adalah Amerika Syarikat dan bukannya Osama Bin Laden.

9 ulasan:

Scarlett O'Hara berkata...

Terfikir jugak pasal tu.nampak mcm sama sangat.

mcm ni lah berkata...

diorang dok bom negara islam tapi allah bagi bala bencana alam kat negara diorang,.

eima berkata...

aku pun pk cam tu jugak...sbb bkn senang osama nk mati...
klu senang dh lama AS dpt tangkap die...

lg pun musin obama dah nk abis... taktik pancing undi la tuh....
dah la die keturunan islam .....

ArulchelseA berkata...

merepek punya amerika... cuak aku..memang tak la.....

Fernando Torres scores first goal

ain dzaya berkata...

http://aindzaya.blogspot.com/2011/05/important-everyone-should-know-about.html IMPORTANT: EVERYONE SHOULD KNOW ABOUT IT!!

ain dzaya berkata...

http://aindzaya.blogspot.com/2011/05/important-everyone-should-know-about.html IMPORTANT: EVERYONE SHOULD KNOW ABOUT IT!!

fazRina berkata...

btl 2 ammar..dah 2 xkan org mati bole buat muka n gg mcm 2..da mati gg msti tertutup kan..

ana raisya berkata...

tu la manusia...

dylla abas berkata...

1st impression tgk berita pasal ni mmg dh rasa tak percaya..pelik sgt A.S dgn mudahnya dpt jejak dan bunuh Osama..