Gambar Orang Makan Orang

Roti Manusia (6)
Pelik tapi benar, dengan idea pelik seorang lelaki ini beliau telah berjaya membuka sebuah kedai roti yang unik. Kenapa unik? Sebab roti yang dijual adalah berbentuk organ manusia. Tengok gambar kat atas ni, dah macam pakar forensik pulak mamat ni kan? Padahal itu adalah roti je pun.
Roti Manusia (7)
Sape nak makan kepala manusia? Pilih-pilih…murah je ni.
Roti Manusia (8)
Proses mengukir muka manusia. Ingat senang ke nak buat roti ni? Susah beb…. Kena ukir, solek dan macam-macam lagi.
Roti Manusia (9)
Abang!!! Bagi saya tangan manusia satu. Lapar sangat ni. tak makan lagi dari pagi tadi.Huhuhuhuhu..
Roti Manusia (10)
Muka seorang pembunuh bersiri..Hehehehe….
Roti Manusia (11)
Kaki ni macam sedap je. Berapa harga? Perisa coklat ke perisa strawberi ni?
Roti Manusia (12)
Ayunya muka roti ni. Nak makan pun tak sampai hati.Huhuhuhuhu…
Roti Manusia (13)
Mati dah orang ni. Kesian pulak tengok…Huhuhuhuhu…sedihnya….
Roti Manusia (14)
Semuanya ada disini, pilih-pilih…… Kaki ada, tangan ada, badan ada, kepala pun ada.
Roti Manusia
Makcik ni tengah susun organ-organ manusia pulak dah!!!
Roti Manusia (2)
Yang mana satu hensem?
Roti Manusia (3)
Makcik ni tengah susun badan mangsa pembunuhan kejam.
Roti Manusia (4)
Ni bukan pakar forensik ya… Cuma makcik yang kerja kedai roti ni je. Jangan tertipu pulak ya.
Roti Manusia (5)
Ini dia orang makan orang yang kita cari…Huhuhuhuhuhu…

{ 21 comments.. read them below or add one }

ArulchelseA ArulchelseA 23 Mei 2011 11:40 PG
cuak bro..laku jugak mcm ni ye..
dreamygirl dreamygirl 23 Mei 2011 12:15 PTG
eee..macam2 bentuk roti bentuk organ manusia yang mengerikan jugak yang dipilih..ggrrr...hu2..
MiSs F.A MiSs F.A 23 Mei 2011 12:51 PTG
eee.. macam ni punya makanan pun ade ke..wekkkk!!
fahmimustakim fahmimustakim 23 Mei 2011 12:59 PTG
roti ni bukan untuk dijual, pameran je..huhu..tapi budak tu tak ngeri ke makan roti hidung tu??
nuR izyan nuR izyan 23 Mei 2011 2:06 PTG
ish..scary..x berselera nak mkn..huhu :)
islah_nafsina islah_nafsina 23 Mei 2011 2:18 PTG
euwwww..ade gak org mcm ni?????
mushroom mushroom 23 Mei 2011 3:07 PTG
demn gilak.. kalau aku tak nak makan..
anismelon anismelon 23 Mei 2011 3:34 PTG
eee..betul ke nie..geli nye...
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 23 Mei 2011 5:01 PTG
@ArulchelseA laku lah...mcm pisang goreng panas..hehehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 23 Mei 2011 5:04 PTG
@anismelon betul lah..buat biasa je..hehehe
dreamygirl dreamygirl 23 Mei 2011 5:53 PTG
roti macamni memang xmenyelerakan..tengah membayangkan betapa banyaknya microorganism kat 'roti2 organ' tuh..yang boleh bawak penyakit..pastu darah dan nanah2 terpecik setiap kali gigit..meleleh2 tepi mulut(macam cannibal)..tibe2 kleuarla ulat sampah di sebalik roti tuh!!eeeeuuuuuu..wekk..geli..ha3..
terover plak..-p
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 23 Mei 2011 6:32 PTG
@dreamygirl Bhahaha..jauh bayangan tu..hahahaha