23 Mei 2011

Gambar Orang Makan Orang

Roti Manusia (6)
Pelik tapi benar, dengan idea pelik seorang lelaki ini beliau telah berjaya membuka sebuah kedai roti yang unik. Kenapa unik? Sebab roti yang dijual adalah berbentuk organ manusia. Tengok gambar kat atas ni, dah macam pakar forensik pulak mamat ni kan? Padahal itu adalah roti je pun.
Roti Manusia (7)
Sape nak makan kepala manusia? Pilih-pilih…murah je ni.
Roti Manusia (8)
Proses mengukir muka manusia. Ingat senang ke nak buat roti ni? Susah beb…. Kena ukir, solek dan macam-macam lagi.
Roti Manusia (9)
Abang!!! Bagi saya tangan manusia satu. Lapar sangat ni. tak makan lagi dari pagi tadi.Huhuhuhuhu..
Roti Manusia (10)
Muka seorang pembunuh bersiri..Hehehehe….
Roti Manusia (11)
Kaki ni macam sedap je. Berapa harga? Perisa coklat ke perisa strawberi ni?
Roti Manusia (12)
Ayunya muka roti ni. Nak makan pun tak sampai hati.Huhuhuhuhu…
Roti Manusia (13)
Mati dah orang ni. Kesian pulak tengok…Huhuhuhuhu…sedihnya….
Roti Manusia (14)
Semuanya ada disini, pilih-pilih…… Kaki ada, tangan ada, badan ada, kepala pun ada.
Roti Manusia
Makcik ni tengah susun organ-organ manusia pulak dah!!!
Roti Manusia (2)
Yang mana satu hensem?
Roti Manusia (3)
Makcik ni tengah susun badan mangsa pembunuhan kejam.
Roti Manusia (4)
Ni bukan pakar forensik ya… Cuma makcik yang kerja kedai roti ni je. Jangan tertipu pulak ya.
Roti Manusia (5)
Ini dia orang makan orang yang kita cari…Huhuhuhuhuhu…

21 ulasan:

Aini Sastra berkata...

ih, ngeri sekali...

ArulchelseA berkata...

cuak bro..laku jugak mcm ni ye..

dreamygirl berkata...

eee..macam2 bentuk roti bentuk organ manusia yang mengerikan jugak yang dipilih..ggrrr...hu2..

MiSs F.A berkata...

eee.. macam ni punya makanan pun ade ke..wekkkk!!

fahmimustakim berkata...

roti ni bukan untuk dijual, pameran je..huhu..tapi budak tu tak ngeri ke makan roti hidung tu??

nuR izyan berkata...

ish..scary..x berselera nak mkn..huhu :)

islah_nafsina berkata...

euwwww..ade gak org mcm ni?????

mushroom berkata...

demn gilak.. kalau aku tak nak makan..

anismelon berkata...

eee..betul ke nie..geli nye...

AMMAR YASIR berkata...

@Aini Sastra cubalah makan..hehehe

AMMAR YASIR berkata...

@ArulchelseA laku lah...mcm pisang goreng panas..hehehe

AMMAR YASIR berkata...

@dreamygirl lagi ngeri lagi best..hehehe

AMMAR YASIR berkata...

@MiSs F.A mestilah ada..sedap ni

AMMAR YASIR berkata...

@fahmimustakim bahagian hidung paling best

AMMAR YASIR berkata...

@nuR izyan makan je..sedap

AMMAR YASIR berkata...

@islah_nafsina adalah.,...bhehehe

AMMAR YASIR berkata...

@mushroom ,makanlah sikit..best ni

AMMAR YASIR berkata...

@anismelon betul lah..buat biasa je..hehehe

dreamygirl berkata...

roti macamni memang xmenyelerakan..tengah membayangkan betapa banyaknya microorganism kat 'roti2 organ' tuh..yang boleh bawak penyakit..pastu darah dan nanah2 terpecik setiap kali gigit..meleleh2 tepi mulut(macam cannibal)..tibe2 kleuarla ulat sampah di sebalik roti tuh!!eeeeuuuuuu..wekk..geli..ha3..
terover plak..-p

AMMAR YASIR berkata...

@dreamygirl Bhahaha..jauh bayangan tu..hahahaha

Fariza Othman berkata...

ngeri & fening!!!