Gempar!!!Blogger Melayan Nafsu Buas


18sx-300x300
Aku sukakan yang gebu-gebu, penuh dengan warna memikat naluri lelakiku, berair dan pekat-pekat. Aku sukakan warna kuning kerana sangat sedap bila aku menghirup dan memasukan ke dalam mulut. Sungguh nikmat sekali. Nafsuku semakin buas apabila terpandang didepan mata.



Nafsu aku untuk memakanmu semakin kemuncak wahai dadih yang sedap. Aku sukakan dadih berperisa jagung sebab kamu sangat sedap sekali. Warna kekuningan memikat lagi nafsu buasku.
dadih-resepi-sedap
Nak dadih warna kuning tu.
DSC01150
Tak suka warna pink sebab jiwang sangat.Bhahaha…
SANY0677
Haaa..yang ni aku suka. Nak satu.
Nak tahu macam mana buat dadih sendiri tanpa beli yang segera? Siap boleh buat bisnes lagi dengan dadih ni. Dapat income beribu-ribu sebulan…Woowww….bestnya..tak sabar lagi nak baca ebook ni.. Jom beli ebook ni.. Gempak gila. Nak beli klik gambar dibawah ini.

{ 15 comments.. read them below or add one }

mushroom mushroom 20 Mei 2011 9:05 PTG
kemain lagik bahasa sungguh ehem tapi rupanya nak promote dadih jek huhuk
Awan Biru Awan Biru 20 Mei 2011 9:17 PTG
Amboi bahasa tu, tergugat baca.
senyumSOYA senyumSOYA 20 Mei 2011 9:21 PTG
adey.. suka perisa vanilla..
senior ktorg jual.. dlm sehari byak gak dia dapat..jual kt kolej ja.. heheh
tapi sedap..laki plak tu.. heheh
miss ryrinn _ angin miss ryrinn _ angin 20 Mei 2011 10:27 PTG
ammar dah try ke ? ryn x reti laaa. nnt ajar eh .
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 20 Mei 2011 10:42 PTG
@Awan Biru Hahahaha..jangan jangan...bahaya tu
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 20 Mei 2011 10:43 PTG
@senyumSOYA pasni try lah buat sendiri pulak..beli ebook ni je...semuanya ada
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 20 Mei 2011 10:44 PTG
@miss ryrinn _ angin belom..masih belajar...nak tahu mcm mana buat duit dengan dadih try lah beli ebook tu..murah je pun... boleh jana RM1000++ sebulan tu
eMMe eMMe 20 Mei 2011 10:49 PTG
sebab tajuk tu, buat saya ke sini, hehehehe...i like dadih....
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 20 Mei 2011 10:57 PTG
@eMMe bestnya dadih perisa jagung
miss ryrinn _ angin miss ryrinn _ angin 20 Mei 2011 11:09 PTG
ammar : tapi kan , ryn dah nak balik u mggu depan . nhuhu
Rozuan Ismail Rozuan Ismail 21 Mei 2011 12:47 PG
dadih je =(.tajuk bukan main gempak =)
phycrewz phycrewz 21 Mei 2011 1:48 PG
aku pon tertipu. muka hampa :{