20 Mei 2011

Gempar!!!Blogger Melayan Nafsu Buas


18sx-300x300
Aku sukakan yang gebu-gebu, penuh dengan warna memikat naluri lelakiku, berair dan pekat-pekat. Aku sukakan warna kuning kerana sangat sedap bila aku menghirup dan memasukan ke dalam mulut. Sungguh nikmat sekali. Nafsuku semakin buas apabila terpandang didepan mata.



Nafsu aku untuk memakanmu semakin kemuncak wahai dadih yang sedap. Aku sukakan dadih berperisa jagung sebab kamu sangat sedap sekali. Warna kekuningan memikat lagi nafsu buasku.
dadih-resepi-sedap
Nak dadih warna kuning tu.
DSC01150
Tak suka warna pink sebab jiwang sangat.Bhahaha…
SANY0677
Haaa..yang ni aku suka. Nak satu.
Nak tahu macam mana buat dadih sendiri tanpa beli yang segera? Siap boleh buat bisnes lagi dengan dadih ni. Dapat income beribu-ribu sebulan…Woowww….bestnya..tak sabar lagi nak baca ebook ni.. Jom beli ebook ni.. Gempak gila. Nak beli klik gambar dibawah ini.

15 ulasan:

mushroom berkata...

kemain lagik bahasa sungguh ehem tapi rupanya nak promote dadih jek huhuk

Awan Biru berkata...

Amboi bahasa tu, tergugat baca.

senyumSOYA berkata...

adey.. suka perisa vanilla..
senior ktorg jual.. dlm sehari byak gak dia dapat..jual kt kolej ja.. heheh
tapi sedap..laki plak tu.. heheh

miss ryrinn _ angin berkata...

ammar dah try ke ? ryn x reti laaa. nnt ajar eh .

AMMAR YASIR berkata...

@mushroom Ehem tu apa?bhahahaha

AMMAR YASIR berkata...

@Awan Biru Hahahaha..jangan jangan...bahaya tu

AMMAR YASIR berkata...

@senyumSOYA pasni try lah buat sendiri pulak..beli ebook ni je...semuanya ada

AMMAR YASIR berkata...

@miss ryrinn _ angin belom..masih belajar...nak tahu mcm mana buat duit dengan dadih try lah beli ebook tu..murah je pun... boleh jana RM1000++ sebulan tu

eMMe berkata...

sebab tajuk tu, buat saya ke sini, hehehehe...i like dadih....

AMMAR YASIR berkata...

@eMMe bestnya dadih perisa jagung

miss ryrinn _ angin berkata...

ammar : tapi kan , ryn dah nak balik u mggu depan . nhuhu

Rozuan Ismail berkata...

dadih je =(.tajuk bukan main gempak =)

phycrewz berkata...

aku pon tertipu. muka hampa :{

dreamygirl berkata...

hu2..sedap2..-)

saya_arief berkata...

dem..
aku pon tekene.