14 Mei 2011

Header Blog Percuma Untuk Biela

Untitled-1
Jom sama-sama kita tukar header baru nak tak? Ni header baru untuk Biela yang Ammar baru buat. Sekarang ni Ammar nak serahkan kat tuan punya header ni. Harap tuan punya header ni ambik cepat-cepat lah.


Ammar nak tanya ni, header blog Ammar ni ok tak? Ammar rasa macam nak tukar header blog baru lah. Macam mana? Boleh tak kalau Ammar tukar header baru? Boleh kan?

Sebelum tu jom kita pergi melawat blog Biela KLIK SINI

1 ulasan:

YAYA AZURA berkata...

singgah tengok header..ok jugak kalau ammar tukar header .. bg nafas baru.. hihi ...


ammar..kak yaya ade problem la .. template yg kak yaya guna sekarang guna coding nak masukkan header .. tapi tak tau nak adjust kat mana ..header jd kat tepi ..