20 Mei 2011

Nombor Follower Cantik 1111

follower 1111
Saat yang ditunggu-tunggu…. Nombor cantik lagi.hehehe….1111 sudah… Syukur alhamdulillah sebab jumlah follower semakin meningkat hari ke hari.

Sempat jugak printscreen gambar follower ni tadi masa letak header baru blog ni. Kalau lambat sikit je memang tak sempat lah tengok follower 1111 ni. Bestnya sekarang ni sebab jumlah pengunjung blog ni semakin meningkat.

Bila orang dah bagi kepercayaan macam ni lagi bersemangat nak update blog tiap-tiap hari kan? Lepas ni kena aktfi lah sikit blogging ni barulah dapat up lagi jumlah follower.

8 ulasan:

miss ryrinn _ angin berkata...

wahh best best !!!! bila la ryn pulak . amar pomot blog ryn cpt hehe

AMMAR YASIR berkata...

@miss ryrinn _ angin heheheh...dh pomot pun..tiap2 hari dh pomot blog Ryn

miss ryrinn _ angin berkata...

heheee . thanx ammar :)

emeera asnary berkata...

nk tnye, lpas dah wat printscreen tu kn.. cm ane nk ltak kt blog mcm anda wat nyh?maaf,, baru blajar ;)

tQvm.. =)

unknown girlz berkata...

tahniah!
lps ini 2222 plak ;)

udin berkata...

peh! terbaek! terganaz! terbaek! terganaz! terbaekkk!!! hehehe.. tahniah bro! :D

Awan Biru berkata...

Wah, tahniah saudara. Nanti, akan meningkat lagi jumlahnya tu. :)

ainol akasyah berkata...

haha nak bg tau nie sy follower ke 1122..

cantik jugak kan..rajen2 singgah la ke teratak usang sy :)