Nombor Follower Cantik 1111

follower 1111
Saat yang ditunggu-tunggu…. Nombor cantik lagi.hehehe….1111 sudah… Syukur alhamdulillah sebab jumlah follower semakin meningkat hari ke hari.

Sempat jugak printscreen gambar follower ni tadi masa letak header baru blog ni. Kalau lambat sikit je memang tak sempat lah tengok follower 1111 ni. Bestnya sekarang ni sebab jumlah pengunjung blog ni semakin meningkat.

Bila orang dah bagi kepercayaan macam ni lagi bersemangat nak update blog tiap-tiap hari kan? Lepas ni kena aktfi lah sikit blogging ni barulah dapat up lagi jumlah follower.

{ 8 comments.. read them below or add one }

miss ryrinn _ angin miss ryrinn _ angin 20 Mei 2011 10:26 PTG
wahh best best !!!! bila la ryn pulak . amar pomot blog ryn cpt hehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 20 Mei 2011 10:40 PTG
@miss ryrinn _ angin heheheh...dh pomot pun..tiap2 hari dh pomot blog Ryn
emeera asnary emeera asnary 21 Mei 2011 12:18 PG
nk tnye, lpas dah wat printscreen tu kn.. cm ane nk ltak kt blog mcm anda wat nyh?maaf,, baru blajar ;)

tQvm.. =)
unknown girlz unknown girlz 21 Mei 2011 12:25 PG
tahniah!
lps ini 2222 plak ;)
udin udin 21 Mei 2011 2:42 PG
peh! terbaek! terganaz! terbaek! terganaz! terbaekkk!!! hehehe.. tahniah bro! :D
Awan Biru Awan Biru 21 Mei 2011 9:37 PG
Wah, tahniah saudara. Nanti, akan meningkat lagi jumlahnya tu. :)
ainol akasyah ainol akasyah 21 Mei 2011 6:27 PTG
haha nak bg tau nie sy follower ke 1122..

cantik jugak kan..rajen2 singgah la ke teratak usang sy :)