Politik Malaysia Semakin Parah | Anwar Ibrahim Di Fitnah

Aku memang tak suka masuk isu-isu politik dalam blog ni sebab aku tahu kalau main politik je mesti ada yang terasa. Tapi kali ni aku nak buat entri ni bukan untuk politik semata-mata tapi hanya ingin menyampaikan sesuatu yang benar kepada rakyat Malaysia. Aku dah meluat dengan politik kat Malaysia ni. Jijik sangat dengan orang politik yang main isu bodoh seperti fitnah, pengaruh media, rasuah dan sebagainya.

Semakin hari politik dalam negara ni semakin parah. Rakyat dikaburi oleh penyangak-penyangak politik. Barang naik, minyak naik, tarif elektrik naik, semuanya naik. Tapi rakyat masih bodoh dan bangang semacam duk sokong parti yang bodoh macam tu. Aku tak dapat tahan dengan kemarahan aku ni. Jiwa aku terseksa bila orang ramai terseksa.

Tapi aku hairan sangat-sangat kenapa rakyat tidak mahu buat perubahan? Sudah tersepit dan susah macam ni masih lagi menyokong kepada yang zalim. Bodoh sangat ke rakyat Malaysia ni? Kalau rasa bodoh sangat tengok lah video kat bawah ni. Tapi aku rasa tetap ada yang bodoh lepas tengok video ni. Masih tak percaya dengan keburukan pemimpin negara. Duk sanjung tinggi-tinggi pemimpin zalim.

4 comments.. read them below or add one

YAYA AZURA YAYA AZURA 31 Mei 2011 12:01 PTG
kak yaya tak pandang parti ..tapi pandang pada orang yang memimpin parti ..kita wajib mengundi memilih pemimpin bukan parti ..jadi keperibadian pemimpin tu penting tak kira dari parti mana ..
Tanpa NamaTanpa Nama 31 Mei 2011 12:24 PTG
Kita mampu mengubahnya, kerajaan sekarang KUKU BESI semua dia nak kawal sampaikan Berita,Surat Khabar, diorang yang pegang! kita hanya dapat dengar sebelah pihak jEr.. Kalau berani bagilah pembangkang bercerita juga.. barulah adil, dari video diatas ni pun kita dh boleh tahu, yg Anwar Ibrahim tak bersalah dulu, apa kejadahnya kalau Rakyat masih tak buka mata tentang semua niE..
izzafey izzafey 31 Mei 2011 1:22 PTG
Jom pakat pangkah BN PRU 13 ni,...semoga negara kita menjadi negara PEMFITNAH no.1