16 Mei 2011

Tawaran Header Percuma Ditutup!!!


Assalamualaikum dan selamat petang semua. Dengan ini Ammar secara rasminya menutup tawaran header percuma kepada blogger-blogger. Dah penat dah buat header ni. Hehehehe…. Tak silap Ammar dah lama Ammar buat tawaran header percuma ni. Betul tak?


3 blog terakhir yang Ammar pilih untuk menutup tawaran header percuma ini. Terima kasih kepada yang sudi tempah header dengan Ammar. Ammar budak baru belajar lagi dalam editing ni. Saje je buat tawaran header percuma ni untuk asah bakat.


Boleh tak tolong bagitahu kat tuan dan puan punya header blog kat bawah ni yang header dia dah siap? Boleh kan? Klik bawah header tu untuk ke blog mereka.

Header-Blog-Cik-Angin

Kunang2

Header-Mrmm

4 ulasan:

♥ Mrs.Eady ♥ berkata...

ala..terlepas ke..sedih btul la...:(

miss ryrinn _ angin berkata...

macehhhh ammar :)

محمد روشايدي berkata...

time kaseh... :)

mushroom berkata...

alaaa x taw pulak nak bg header free :(