4 Jun 2011

Aku Add Seth Tan Lah. Hehehehehehe…..

Untitled
Semua dah tahu kan sekarang ni semua duk gila-gilakan tengok cite Nora Elena kan? Aku pun tergila-gila jugak tengok cite Nora Elena ni. Nak tahu tak pengaruh dari sape? Pengaruh dari blogger yang suka kentut ni Si Ujang.


Baru-baru ni pergi blog Si Ujang, dia cakap dia layan cite Nora Elena. Aku pun rasa lah nak tahu jugak best ke tak cite tu sebab ramai blogger-blogger yang duk layan cite ni. Sekali aku tengok pergh!!!! tak leh nak buat apa-apa. Tiap-tiap hari duk layan cite Nora Elena tu. Sekarang ni dah sampai episode 4 aku khatam. Esok sambung pulak layan cite ni.


Tadi aku tengok Seth Tan pun duk layan Facebook aku pun try lah add Seth Tan ni dekat Facebook. Qaseh Suci pun aku add jugak. Konon-konon betul lah tu Seth Tan n Qaseh Suci. Bhahahaha… Lawak-lawak….. Jom layan cite ni…..

7 ulasan:

dreamygirl berkata...

cite ape nora elena ni..ramai orang bercerite..curious betul..hu2..

kiwi berkata...

Qaseh Suci tu sapa pulak?

AMMAR YASIR berkata...

@dreamygirl cite paling best setakat ni ni TV3.hehehehe.. Tapi Ammar tengok dekat youtube je

AMMAR YASIR berkata...

@kiwi Qaseh suci tu NORA ELENA lah..nama samaran kat dalam fb

Lelord berkata...

hahhaha ni tgh layan episod 15..xpe senin ni leh layan episod 17 live tru raacuun.com

AMMAR YASIR berkata...

@Lelord Pergh!!! Jauhnya..dah berbelas2.... Ammar baru je episode 4

JAMALUDDIN ABU BAKAR berkata...

Cerita ape nie..jamal kurang sikit layan cerita melayu nie..hehe