Andai aku ini jutawan .. Blogger

Untitled

Rasanya dah lama tak join segmen dari Bro Ben Ashaari ni. Kali ni aku nak join segmen dari Bro Ben ni. Macam best je segmen ni. Bro Ben tanya “Apakah yang akan anda lakukan dengan dunia blogger di Malaysia ini sekiranya anda seorang jutawan?”. Jawapannya adalah Insyaallah aku akan buat contest paling best dalam dunia blogger ni.

 

Hadiah paling gempak semestinya menjadi pilihan aku. Kalau boleh lah aku nak bagi hadiah mahal-mahal gitu. Contohnya macam hadiah laptop ke. iPhone 5 ke, kereta ke, duit ke atau apa lagi yang best-best. Kalau betul-betul terjadi macam tu kompen ramai yang join contest aku tu kan?

 

Korang semua nak hadiah-hadia tu tak? Kalau nak doakanlah aku ni cepat jadi jutawan ek? Insyaallah aku akan buat contest macam tu. Insyaallah k, tak janji sebab kalau janji nanti aku tak tunaikan dosa pulak kan? Korang semua patut baca entri aku ni sebab nanti kalau aku betul-betul jadi jutawan korang boleh tunjuk entri ni untuk aku buat contest tu.

 

Jom join segmen BRO BEN. KLIK SINI

5 comments.. read them below or add one

YAYA AZURA YAYA AZURA 12 Jun 2011 2:01 PTG
doa biar ammar betul-betul jadi jutawan blogger ....hadiah power2 tuh..haha..

contestlepas sape yang menang ek..hihi..kak yaya terlepas info..
shopping2u shopping2u 12 Jun 2011 3:20 PTG
dtg lawat2 sini membawa senarai nama

http://www.my-shopping2u.com/2011/06/senarai-segmen-andai-aku-ini-jutawan.html
NasZ NasZ 12 Jun 2011 3:25 PTG
dapat Iphone 5? kereta?..bagi saya satu bleh?..hehehe..

jom baca saya nyer lak..huhu..

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER
NasZ NasZ 12 Jun 2011 3:25 PTG
dapat Iphone 5? kereta?..bagi saya satu bleh?..hehehe..

jom baca saya nyer lak..huhu..

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER
mas saari mas saari 12 Jun 2011 3:48 PTG
follower ke 1223!
saya pasti join contest tu...hadiah lumayan gile! heheehehehe

jom baca angan2 Mas!
http://www.massaari.com/2011/06/andai-aku-ini-jutawan-blogger.html