Blog Bertukar Wajah Lagi

Untitled

Aku rasa dah lama blog aku ni guna background yang jiwang-jiwang kan? Sebelum ni asyik guna warna lembut-lembut je kan? Warna oren, hijau, dan corak-corak kan? Kali ni aku nak tukar citarasa pulak.

Warna yang aku pilih kali ni dah tak jiwang-jiwang macam dulu. Aku pilih warna hitam sebab dia nampak kemas dan bergaya. Sape suka background blog aku ni cepat angkat tangan.

Korang rasa background ni ok ke tak? Ok kan? Aku malas dah nak tukar-tukar background lain lepas ni. Header blog ni korang rasa kena tukar tak? Aku rasa nak tukar lah sebab menyampah tengok muka mamat tu, muka bukan hensem pun tapi terpacak kat atas header blog ni kan? Patut buang atau tak?

{ 7 comments.. read them below or add one }

salina sayang salina sayang 21 Jun 2011 8:54 PG
semua dah ok lah! background ok, header pun smart. hehe. dah, takyah tukar lagi.hehe

Blog Salina Sayang
JAMALUDDIN ABU BAKAR JAMALUDDIN ABU BAKAR 21 Jun 2011 10:40 PG
Wah-wah..semakin hensem blog Ammar nie..hehe..mantap-mantap..:-)
Sunah Sakura Sunah Sakura 21 Jun 2011 10:48 PG
ikut keselesaan ammar la~ hehehe... :)
Puan tia Puan tia 21 Jun 2011 10:55 PG
saya stuju!! *sambil agkat kaki*

yup..sesuaila dengan naluri seorang lelaki..
niena shopping2u niena shopping2u 21 Jun 2011 11:22 PG
ok, menari background ni,. sy pn nk wat hitam camni gak tpi xjumpa2 jugak :)
hitam itu nmpak berani dan kemas
miss ryrinn _ angin miss ryrinn _ angin 21 Jun 2011 4:27 PTG
haHAHA . jangan laa padam muka budak kat header tu . . ensem ;D