Cik Epal | http://cikepal06.blogspot.com/

Untitled
Sebut nama pun semua dah kenal kan? Sape tak kenal Cik Epal kan? Seorang blogger yang berjaya di Malaysia ni. Aku memang tabik lah awek ni sebab blog dia ni pun versi blog personal je tapi boleh cecah traffik beribu riban sehari. Kalau nak tengok bukti KLIK SINI. 11k UV sehari tu. Banyaknya!!!! Nak jugak traffik banyak macam tu. Walaupun blog aku ni jenis campur-campur macam rojak traffik blog aku tak pernah pun cecah ribu riban sehari. Sedih lah…..


Aku paling suka kat Cik Epal ni sebab dia suka balas komen-komen blogger lain. Walaupun dia ni tahap blogger artis tapi dia tetap layan peminat macam aku ni. Rasa terharu pulak bila artis blogger ni balas komen aku. Kalau boleh aku nak printscreen je gambar Cik Epal balas komen aku ni. Bhahahaha.. Kalau buat betul-betul takut orang kata aku ni over pulak.


Nak pergi blog Cik Epal tak? Jom kita melancong kat blog Cik Epal sekarang jugak. KLIK SINI.

{ 12 comments.. read them below or add one }

phycrewz phycrewz 2 Jun 2011 12:27 PG
apsal nama dia cik epal? apsal bkn buah lain?
aiEz aiEz 2 Jun 2011 12:28 PG
tak leyh lawan cik epal,dah top blogger..:)
d_tieah d_tieah 2 Jun 2011 1:22 PG
Tau dah blog cik epal ni.. Lebih hebat kot dari blog ben.. Atau sama hebat.. Ngee :) Even berjela dia taip dalam blog tetap ade pembaca.. Cayalah~

Entry Terbaru : Filem Mael Lambung Bakal Box Office
KBLOG KBLOG 2 Jun 2011 1:24 PG
@phycrewz

sbb dia suka makan epal hehehe
Lydia Miza(Aidyl Azim) Lydia Miza(Aidyl Azim) 2 Jun 2011 12:02 PTG
malu la ngan cik epal...tp dia ada gak dtg ziarah blog akak.best la dia.tak sombong
pyejal pyejal 2 Jun 2011 12:12 PTG
saya suka makan epal juga !
(*sambil angkat dua² tangan)..:)
Tanpa NamaTanpa Nama 2 Jun 2011 9:36 PTG
salam.. antara blogger pemes, cik epal mmg blogger yang mesra kawan2...

cik epal ada dtg blog sy komen2, mmg peramah gila...

yuyu zulikha pun peramah jugak.. siapa datang komen jgk kat blog sy.. wlupun blog sy tu... simple je :D
Aidanatasya Aidanatasya 2 Jun 2011 9:36 PTG
salam.. antara blogger pemes, cik epal mmg blogger yang mesra kawan2...

cik epal ada dtg blog sy komen2, mmg peramah gila...

yuyu zulikha pun peramah jugak.. siapa datang komen jgk kat blog sy.. wlupun blog sy tu... simple je :D
sudeh sudeh 2 Jun 2011 10:35 PTG
yeaa cik epal memang hot setaapp!
semua kenal diaa huu
masyukk cik epal ;DD
Hans Hans 3 Jun 2011 3:52 PTG
kamu pun boleh jadi macam Cik Epal
insyaallah
Tanpa NamaTanpa Nama 15 November 2012 8:25 PTG
nqzute dcjccj moncler v ide モンクレール 新作 モンクレールv fhobwndg christian louboutin shoes nordstrom christian louboutin cheap christian louboutin outlet palm springs xmtarei mtyapwu gbpnq Blogger: Jom Klik Blog - Post a Comment arparjf ugg クラシックミニ ugg ブーツ ugg ビーチサンダル ghkftjiu モンクレール レディース ダウン モンクレール ダウン moncler 個人輸入 ubvowpgz