8 Jun 2011

Dapat Tawaran UPM?OMG!!!

upm
Tadi Ammar dapat satu panggilan dari nombor yang tidak dikenali, ingatkan ada orang nak tanya pasal bisnes tapi rupa-rupanya pihak kolej call. En Irwan cakap Ammar dah diterima untuk tawaran Bacelor Pentadbiran Perniagaan di UPM. Terkejut sangat tadi dapat berita tu.


Mana tak terkejutnya, tiba-tiba En Irwan cakap 26/6/2011 ni dah masuk UPM. Cepatnya, tak sempat lagi nak cuti lama-lama. Terpaksalah tinggalkan orang yang tersayang kat sini. Sedih, sedih!!!!.


Bila dapat berita tu tadi macam-macam perasaan ada, gembira, geram, sedih, takut pun ada. Gembira sebab dapat tawaran tu, geram sebab kena bayar pihak kolej RM2000. Dah lah nak masuk UPM pun kena bayar, kolej lama pulak mintak hutang RM2000. Jem jem….. banyak gila kena guna duit ni. Beli barang-barang untuk pergi UPM lagi. Kiraan kasar boleh dikatakan RM5000 jugak baru boleh sambung belajar dengan tenang.


Aku mula terfikir berjayakah aku kumpul duit RM5000 dengan bisnes online aku tu untuk bulan ini? Tiada yang mustahil kalau aku usaha lebih. Insyaallah boleh. Amin. Sedih? Sebab terpaksa duduk jauh dengan yang tersayang. Takut? Sebab aku ni tak pandai pun. Rasa macam tak layak je belajar dekat UPM tu. Budak lepasan STPM macam aku ni bukan cerdik sangat.


Kalau dapat belajar kat UPM nanti harap-harap Bro Ujang dan Abang Eqbal Zack tu ada. Kalau ada sape-sape nak buli Ammar cakap je kat dia. Bhahahahaha…… Kan kan?

13 ulasan:

adrian aizat berkata...

selamat datang ke UPM!

aku kolej kediaman KOSASS!

UPM best tau!

http://adrianaizat.blogspot.com

miss ryrinn _ angin berkata...

waaaahh . congratee !

Lulu caldina berkata...

tahniah....

Silent berkata...

kolej 13.heh2

Freaky berkata...

wah tahniah la dapat offer keje kt situ :D

cikbintang berkata...

tahniah..mak cikbintang kata...
mmg skrg byk duet yg klua...tp afta da brjaya..kita akn brpuas hati..insyaALLAH

Fay berkata...

tahniah ammar :)

anysspunyeblog berkata...

tahniah ye..

Kak Aya berkata...

tahniah Ammar!

senyumSOYA berkata...

upm gak.. satu fak ngn abg eq..hihihi...
nak buli ammar la gini..hihihi

tahniag n gud luck ya,..

Rozuan Ismail berkata...

wan duk UKM je.bangi ngan serdang dekat je.huhu

aniz berkata...

congrats...

Ujang9897 berkata...

mai la UPM...ramai ada..hee