Gambar Kemalangan Di Kuala Terengganu 3/6/2011 | Hadapan Terengganu Equestrian Resort(TER)

P1010005
Tadi on the way nak pergi kolej tetiba jalan jem. Tengok kat depan rupa-rupanya ada accident. Masa Ammar sampai kat tempat kejadian tu kereta yang accident tu dah nak ditarik. Tak tahu apa cerita.

P1010006
Tengok keadaan kereta ni macam accident teruk jugak. Mungkin ada jugak yang cedera ataupun mati sebab siap bomba lagi datang.

P1010007
Mungkin kereta tu terbabas langgar benteng sebab ada kesan benteng jalan dilanggar dekat kawasan tu. Siap tercabut lagi pokok hiasan yang tengah jalan tu. Mungkin laju jugak kereta ni kot.

P1010008


P1010009


P1010003


P1010004

2 comments.. read them below or add one

aimaniman aimaniman 30 Julai 2011 1:12 PTG
sempat amik gambar banyak plak tue.. macam wartawan plak adik nie.. kalu terserempak dgn xciden tentu amik 1 pic je.. ni banyak plak.. bleh jd wartawan hiburan la.. opps.. wartawan sensasi.. opps wartawan aa pokoknya...