Kenapa Lelaki Tidak Boleh Jadi Model Kereta?

Mungkin kita tertanya-tanya kenapa kalau ada show untuk kereta biasanya model-model terdiri dalam kalangan kaum wanita. Kenapa tak ada langsung model lelaki? Nak tahu kenapa? Gambar dibawah ini menjelaskan segala persoalan yang terlintas difikiran kita itu.

5
6

7
8

9
10

11
12

13
14

1
2

3
4

6 comments.. read them below or add one

nanad nanad 12 Jun 2011 5:13 PTG
ahah..org nak beli terus tak jadi beli nanti ;D
:: Into The New World :: :: Into The New World :: 12 Jun 2011 5:30 PTG
Haha. ambik yg x encem jadi mcm tu la.
cuba ambik yg encem. hehe.
Cikgu Fikri Cikgu Fikri 12 Jun 2011 5:32 PTG
hahaahaaha..
lawak giler entry ni..
cuba ambik yg bdn2 taf, mybe sesuwei kot...
uhuhuhh :)
suha suha 12 Jun 2011 5:58 PTG
hahahahahaha serius kelaka (^_^)

*muntah,geli tgok laki tu*
cayob cayob 12 Jun 2011 6:11 PTG
Time Blog Walking

hahah.aku rasa..model lelaki tu kena wat badan berketul2....baru mantop...ini macam gay je aku tengok


Kalau sudi kunjung2lah di blog yang tak seberapa ini.........
http://cayob.blogspot.com/
Fay Fay 12 Jun 2011 6:20 PTG
tak mau la beli kereta mcm ni kalau laki yang jadi model.. hahahh..lelaki lebih sesuai jual kereta dari jadi model kereta.. hehe