21 Jun 2011

Mee Sup Kemboja Memang Power

Pagi tadi member aku sms dan ajak aku pergi satu tempat yang special. Kedai Mak Wan yang terkenal dengan mee supnya yang sedap. Mak Wan ni sebenarnya orang Kemboja dan menetap dekat Malaysia ni dah lama kot.


Mee sup Mak Wan ni memang betul-betul hot lah sebab rasanya lain dari yang lain. Sedap sangat-sangat tau. Rugi kalau tak cuba mee sup ni. Sekali cuba nak lagi. Meleleh cakap lu.

Apa yang aku hairan lah pasal kedai mee sup ni satu je. Nak tahu apa? Kedai ni sebenarnya duk dalam pedalaman jugak lah. Kalau tak pernah pergi memang susah lah nak cari kedai ni. Walaupun kedai mee sup ni jauh tapi pelanggannya tetap ramai. Siap dari negeri-negeri lain datang nak makan mee sup ni.


Ni antara wajah-wajah ceria member aku yang lepas makan mee sup ni. Nak kenal dengan mamat hensem ni tak? KLIK SINI



Kita makan dulu..........



Sedap cakap lu. Meh lah rasa der………

4 ulasan:

ana raisya berkata...

pe menarik kat mee tu??ceciter sikit

Nieza berkata...

sedapnya! mai pos semangkuk boleh?..hehe

Awan Biru berkata...

Kecur air liur tengok.

Natrah@netty berkata...

Bglah alamat, sedapnya, kempunan org yg tengok. Sharelah alamat dapatjugak pahala, kan kan kan.