14 Jun 2011

Nombor Follower Blog Cantik 1234

Untitled
Tadi memang aku tak perasan follower aku dan meningkat naik untuk hari ini. Lepas tu Cik Tom komen entri aku YANG INI, dia cakap “eh cun no follower 1234 ^_^”. Aku pun terus lah tengok jumlah follower aku tu. Tup tup tengok betul-betul lawar lah nombor tu 1234.

Terima kasih kepada blogger-blogger yang sudi follow blog aku yang tak seberapa ni. Terima kasih sangat-sangat sebab tanpa follower susah lah nak dapat traffik maintain tiap-tiap hari. Alhamdulillah sejak 2-3 hari ni traffik blog aku dah maintain seribu UV dan ke atas sehari dah.

Kata orang usaha tangga kejayaan dan syukur usaha aku selama ini terbalas dengan kunjungan dari pembaca yang sudi untuk membaca info yang aku sampaikan dalam blog ni. Aku masih mentah lagi dalam dunia blogging ni tapi aku merasakan aku bertuah sangat sebab blog aku ni semakin hari semakin maju jika nak dibandingkan sebelum ini.

5 ulasan:

solomolo berkata...

tahniah...

Freaky berkata...

cantik nombor tu.. teratur elok

Cikgu Fikri berkata...

hahahaha..
tersusun elok..
1234 :)

miss ryrinn _ angin berkata...

fuyooooo

miss ryrinn _ angin berkata...

fuyooooo