AKU CINTA PADAMU

red-clipart-love-heart

Ucapan yang selalu didengar aku cinta padamu. Aku sayang padamu. Lautan api sanggup ku redahi kerana cintaku padamu begitu kuat. Jarak yang jauh tidak dapat memisahkan cinta kita berdua. Betapa aku cinta padamu sepenuh hatiku.

 

Sedang asyik kita alpha dek permainan dunia yang boleh menghanyutkan kita ke lembah kebinasaan kita sering lupa satu perkara. Cinta kepada Allah yang Rasul adalah segala-galanya. Cinta kepada Allah dan Rasul membawa kita ke jalan yang benar dan diredhai oleh-Nya.

 

Aku sangat tertarik dengan ayat ini “aku cinta padamu kerana cinta ini membuat aku dekat kepada Allah dan rasul”. Makna sebenar cinta adalah DISINI.

3 comments.. read them below or add one

AMMAR YASIR AMMAR YASIR 23 Julai 2011 1:48 PTG
PerGh!!! Bagus tu..cinta selepas kahwin.. tapi jarang dah sekarang kan?
Awan Biru Awan Biru 23 Julai 2011 3:07 PTG
Sependapat dengan HJ. Cinta selepas kahwin itu romantik apa.