17 Jul 2011

EARNINGS NUFFNANG TAK NAIK NAIK?

NuffNang_2.0-full
Hairan dan pelik lah Nuffnang sejak 2-3 hari ni. Earning yang sebelum ini naik je tiap-tiap hari tiba-tiba tak naik-naik. Masalah betul Nuffnang ni.

Ingatkan earnings untuk blog Ammar je jadi macam ni tapi rupa-rupanya ada lagi blogger-blogger lain yang merungut earnings Nuffnang ni tak naik-naik sejak kebelakangan ni.

Ammar dah hantar tiket kat Nuffnang tapi asyik bagi jawapan sama je. Boleh anda jelaskan secara terperinci supaya saya dapat menolong anda? Tak da maknanya tanya soalan macam tu. Orang tanya dia dia tanya kita balik pulak. Soalan dah jelas tapi nak jelas lagi. Malas lah layan si Nuffnang ni.

KLIK SINI

4 ulasan:

pamie berkata...

kecewa dah ke ammar? huhu..

AMMAR YASIR berkata...

Tak kecewa cuma geream je..huhuhuhuhu

Shaherah berkata...

ha ah.. betul tu.. shera pun perhatikan nuffnang tak naik.. malas nak layan nuffnang tu kengkadang.. >.<" hehe..

putribongsu berkata...

itula sy pon pnh hantar ticket kat nuff tapi lain ditnya lain dijawab...hmmm jom curang ngan nuff nak?