Kan Aku Dah Cakap Aku Ni Orang Kaya. Ko Tak Faham Ke?

1295463451_0012
Inilah tabiat Pak Arab. Bila duit bertimbun-timbun kereta mewah pun tak pandang lagi. Duit dah banyak kan? So tak payah lah naik kereta lagi. Nak jalan je terus naik jet @ helikopter je.

1295463401_007
Siap conteng-conteng lagi kereta mewah macam ni. Kat Malaysia macam ni ke?

1295463447_0016
Porsche bro…. tinggal amcam tu je? Kesian dia. Takde ke yang nak tolong lap?

1295463368_002
BMW tinggal tepi jalan macam tu je sampai berhabuk dah. Kalu tak nak cakap je lah tak nak. Bagi kat aku senang cerita.

1295463419_0011

1295463412_008

1295463408_0013
FuiiiyOOOO!!!!!!! Ferrari tu………

4 comments.. read them below or add one

gedek! gedek! 17 Julai 2011 9:04 PTG
Laaa...

kat sini rupanya kereta uncle...!
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 17 Julai 2011 9:10 PTG
Hahahaha..mana satu kereta uncle?
Aiskrim Goreng Aiskrim Goreng 17 Julai 2011 10:09 PTG
woaaaa,,,, gile pak arab .. tak efisien langsung.. hehehe .. dah beli guna la,... tak nak guna, bek sedekah kat org yg memerlukan,,, ramai org susah dlm dunia ni.. kan kan...

http://blogbiarbetul.blogspot.com/2011/07/pesta-durian-segamat-2011.html
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 17 Julai 2011 10:48 PTG
betul betul betull...hehehehe