5 Jul 2011

KOLEKSI GAMBAR LISA SURIHANI SERTAI ASKAR WATANIAH

Gambar Lisa Surihani Berpakaian Askar Wataniah

264708_10150326669803804_47778883803_9205653_7500237_n
Pelakon Lisa Surihani (dua dari kiri) turut terlibat dalam sesi latihan pertama Platun Seni Askar Wataniah yang diadakan di Kem Regimen 515 Askar Wataniah, Jalan Semarak, Kuala Lumpur.

261727_10150326828458804_47778883803_9207478_1792371_n
Platun Seni Askar Wataniah yang dianggotai oleh barisan artis tempatan berpeluang mengikuti rombongan ke Lubnan pada akhir bulan depan untuk memberi semangat kepada pasukan pengaman di negara itu.

Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata tawaran itu merupakan permulaan yang baik kepada paltun-platun seni itu yang dapat menarik minat bukan sahaja golongan seni bahkan pelbagai kaum di negara ini.

Seramai 22 artis tempatan termasuk penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza turut serta dalam latihan pertama Isnin lalu. Ini merupakan permulaan yang baik terhadap penerimaan artis tempatan menyertai Askar Wataniah.

7 ulasan:

NasZ berkata...

dapat g lubnan..huhu..

MOHD NASER.com

pamie berkata...

waaaaa..lawa seyh..huhuhuhu..


Aku Anak Labuan

Puan tia berkata...

semoga niat baik diaorg ni ikhlas.

Nik Thoha berkata...

Tahniah diucapkan kepada mereka.. :)

AfifthzAnuar berkata...

Macam2 betul artis kita ni..rase nak gelak pun ader...

Tanpa Nama berkata...

dorang ni xadil.....rekrut dlm aircond.......39jam sahaja pulak 2..anggota lain rekrut tgh2 pns...terbakar kulit....lbh 300 jm...pas2 dpt mcm2 keistimewaan....ade degree,ade gelaran dpt pkai pangkt...tp ilmu ketenteraan zero....dgn pegawai xhormat....aku dari minat dgn lisa n liyana skrg dh mnympah...ingt korg 2 bgus sgt...famous sgt....bla la weyh...

Tanpa Nama berkata...

sbr Anonymous...2 la lumrah dunia sekarang..kalau dia wat mcm 2 dah tentu-tentu kulit muka artis 2 jadi gelap..kena sunburn n mcm2 la penyakit kulit...x cantik la lau da mcm 2 ble nak belakon jd x laku la pulak filem dia org hahahahahha....