KOLEKSI GAMBAR UiTM PUNCAK ALAM

Untitled
Hujung minggu lepas Ammar sorang-sorang diri pergi jalan-jalan dekat Shah Alam. Boring sangat-sangat hujung minggu tak ada kerja so makan angin lah baru tak boring kan? Sampai je dekat Shah Alam Ammar pun naik bas nak pergi ke UiTM Puncak Alam.

Dahlah malu masa naik bas tu. Ammar naik bas Rapid KL. Tak sangka pulak naik bas tu kena pakai kad touch n go. Ada ke patut Ammar bagi duit. Malunya.Mujurlah pakcik drebar bas tu kata boleh beli kad tu dekat dalam bas tu. So Ammar pun beli lah kad tu barulah boleh naik bas.

Ingatkan dekat je dari Shah Alam ke UiTM Puncak Alam ni. Pergh!!! Jauh gila perjalanan, siap masuk hutan lagi. Tapi berbaloi lah datang sini sebab boleh tengok bangunan yang moden macam ni. Tak sangka dalam hutan pun ada jugak bangunan moden macam ni.


Jom tengok gambar-gambar yang sempat Ammar tangkap masa pergi ke UiTM Puncak Alam ni.

P7100274

P7100270

P7100267

P7100257

P7100275

P7100266

P7100278

P7100268

P7100269


P7100277

P7100254

P7100261

P7100271

P7100260

P7100264

P7100272

P7100253

P7100255

P7100273

P7100258

P7100263

3 comments.. read them below or add one

AMMAR YASIR AMMAR YASIR 13 Julai 2011 3:07 PTG
Dah buka dah.. Boleh je masuk..heheheh
kucing kucing 13 Julai 2011 11:48 PTG
da start da fasa 3???

gua x tahu pon..
da lama x pi palam