MACAM MANA KALAU KITA KONGSI 3 BENDA NI?

 

Dalam hidup ni perkogsian sangat perlu untuk menjimatkan kos dan sebagainya. Kalau kita bercerita pasal berkongsi buku, suami, cikgu semua tu adalah normal kan? Tapi macam mana kalau kita berkongsi tiga benda ni? Ok tak? Berjimat cermat katakan.

 

toothbrush

Cantik kan berus gigi ni? Baru beli lagi tu.

 

mulut[1]

Kalau nak berjimat cermat jom kongsi pakai berus gigi dengan orang ni. Boleh kan? Jimat katakan.

 

underwear

Ada ke orang berkongsi seluar dalam sebab nak jimat?

 

bon

Kalau punggung dia punya tu macam ni sanggupkah kita berjimat?

 

needle_pink

Kalau kongsi jarum boleh ke?

 

penagih

Macam mana kalau dia ada penyakit aids?

 

 

Nota Kaki: Jangan berkongsi jarum wahai penagih yang tegar.

{ 23 comments.. read them below or add one }

alif ismail alif ismail 20 Julai 2011 10:58 PTG
aiyo...terus xde mood nak makan nasi...haha!!!
NURUL NADIAH MAMAT NURUL NADIAH MAMAT 20 Julai 2011 11:13 PTG
uhuhuu.....loya tekak....tak sanggup...
diana diana 20 Julai 2011 11:16 PTG
jangan la tunjuk gambar gini...
:(
SoLy SoLicious SoLy SoLicious 20 Julai 2011 11:18 PTG
oppsss~

p/s : mende 3 org xkongsi.. lg yg 3rd 2, jgn disentuh lgsung...
Awan Biru Awan Biru 20 Julai 2011 11:28 PTG
Tak sanggup den nak berkongsi. Beli sendiri. Hahaha...
izfanora izfanora 20 Julai 2011 11:36 PTG
pergh.. nak muntah lah.. tolong lah.. memang mati sebab berkongsi nie.. uwekk..
Ezad Skytech Ezad Skytech 20 Julai 2011 11:45 PTG
erk...kalau 3 benda ni tak leyh la nak kongsi...bahaya...heee~
PeRmAtA bIrU PeRmAtA bIrU 21 Julai 2011 1:19 PG
hohoho.. rela bazir duit gini..huhuhu

yang last tuh x mo sentuh..huhuhu..kongsi lagi x nak!!! hahaha
imnabila imnabila 21 Julai 2011 2:09 PG
eeeiiii... klu org tu ok pn, pk dua kli jugak klu nk berkongsi bnde2 ni.. hahaha
Cik Ct Cik Ct 21 Julai 2011 2:36 PG
x mo laa kalo kne kongsi sume benda alah nie.. eee.. geli laa .. hehe =)
TeAqArH TeAqArH 21 Julai 2011 2:51 PG
TAK SANGGUP DEN NAK SHARE LAU GINI GAYENYE...^_^
Dhia BellamiZam Dhia BellamiZam 21 Julai 2011 3:09 PG
walau sebersih mane org tu, mmg x la aq nk share bnde2 ni..kalo makanan myb bole consider lagi kot..hehehe
yangbaik yangbaik 21 Julai 2011 8:12 PG
tidak!!!!!!
bukan semua benda boleh share macam perasaan... heeee
~NajiLaA~ ~NajiLaA~ 21 Julai 2011 8:25 PG
eeuuuww~~mn bole share bnda2 private ni.huhu
Diana @ bilakukatacinta Diana @ bilakukatacinta 21 Julai 2011 9:18 PG
motip?...rasenya nak smpaikan yg ke-3 tu kan?
oli-go oli-go 21 Julai 2011 9:38 PG
waaaaa..paling tak tahan tengok kalau kongsi underwear tu..ngeri makkkk..
bersama kak Es bersama kak Es 21 Julai 2011 10:11 PG
hahaha.. berkongsi dengan orang paling hampir ok kot...
cuma jarum tu macam tak de utk keperluan la pulak kannn
- LIANA ASIF - - LIANA ASIF - 21 Julai 2011 10:20 PG
owh... tidak..!! x sanggup kawe.. satu brg lg ialah tuala.. tkut gak klau2 org 2 ada panau k, kurap k.. huhu
aleen aiden aleen aiden 21 Julai 2011 8:53 PTG
wush,sume xrela nak kongsi!Hu3
Rtp Farra Arisha Rtp Farra Arisha 21 Julai 2011 11:31 PTG
isk. tak pantas laah klo benda seperti itu pun mahu dikongsi bersama. kannnn.
udin udin 22 Julai 2011 9:27 PG
kesimpulannya tak semua menda leh kongsi.. hahaha.. ;p