20 Jul 2011

MACAM MANA KALAU KITA KONGSI 3 BENDA NI?

 

Dalam hidup ni perkogsian sangat perlu untuk menjimatkan kos dan sebagainya. Kalau kita bercerita pasal berkongsi buku, suami, cikgu semua tu adalah normal kan? Tapi macam mana kalau kita berkongsi tiga benda ni? Ok tak? Berjimat cermat katakan.

 

toothbrush

Cantik kan berus gigi ni? Baru beli lagi tu.

 

mulut[1]

Kalau nak berjimat cermat jom kongsi pakai berus gigi dengan orang ni. Boleh kan? Jimat katakan.

 

underwear

Ada ke orang berkongsi seluar dalam sebab nak jimat?

 

bon

Kalau punggung dia punya tu macam ni sanggupkah kita berjimat?

 

needle_pink

Kalau kongsi jarum boleh ke?

 

penagih

Macam mana kalau dia ada penyakit aids?

 

 

Nota Kaki: Jangan berkongsi jarum wahai penagih yang tegar.

23 ulasan:

alif ismail berkata...

aiyo...terus xde mood nak makan nasi...haha!!!

NURUL NADIAH MAMAT berkata...

uhuhuu.....loya tekak....tak sanggup...

diana berkata...

jangan la tunjuk gambar gini...
:(

SoLy SoLicious berkata...

oppsss~

p/s : mende 3 org xkongsi.. lg yg 3rd 2, jgn disentuh lgsung...

Awan Biru berkata...

Tak sanggup den nak berkongsi. Beli sendiri. Hahaha...

izfanora berkata...

pergh.. nak muntah lah.. tolong lah.. memang mati sebab berkongsi nie.. uwekk..

Ezad Skytech berkata...

erk...kalau 3 benda ni tak leyh la nak kongsi...bahaya...heee~

PeRmAtA bIrU berkata...

hohoho.. rela bazir duit gini..huhuhu

yang last tuh x mo sentuh..huhuhu..kongsi lagi x nak!!! hahaha

imnabila berkata...

eeeiiii... klu org tu ok pn, pk dua kli jugak klu nk berkongsi bnde2 ni.. hahaha

Cik Ct berkata...

x mo laa kalo kne kongsi sume benda alah nie.. eee.. geli laa .. hehe =)

TeAqArH berkata...

TAK SANGGUP DEN NAK SHARE LAU GINI GAYENYE...^_^

Dhia BellamiZam berkata...

walau sebersih mane org tu, mmg x la aq nk share bnde2 ni..kalo makanan myb bole consider lagi kot..hehehe

Mama Zharfan berkata...

geli nya ish ish ish

yangbaik berkata...

tidak!!!!!!
bukan semua benda boleh share macam perasaan... heeee

~NajiLaA~ berkata...

eeuuuww~~mn bole share bnda2 private ni.huhu

Diana @ bilakukatacinta berkata...

motip?...rasenya nak smpaikan yg ke-3 tu kan?

oli-go berkata...

waaaaa..paling tak tahan tengok kalau kongsi underwear tu..ngeri makkkk..

bersama kak Es berkata...

hahaha.. berkongsi dengan orang paling hampir ok kot...
cuma jarum tu macam tak de utk keperluan la pulak kannn

- LIANA ASIF - berkata...

owh... tidak..!! x sanggup kawe.. satu brg lg ialah tuala.. tkut gak klau2 org 2 ada panau k, kurap k.. huhu

AnAk dEneSor berkata...

xmo!xsanggupppp

aleen aiden berkata...

wush,sume xrela nak kongsi!Hu3

Rtp Farra Arisha berkata...

isk. tak pantas laah klo benda seperti itu pun mahu dikongsi bersama. kannnn.

udin berkata...

kesimpulannya tak semua menda leh kongsi.. hahaha.. ;p