19 Jul 2011

NUFFNANG: Tiada Lagi Buffered Earnings

Untitled
Setelah hampir sebulan blog Ammar ni dapat BE akhirnya tamat sudah iklan BE dekat blog ni. Berakhirnya BE tak bermakna semangat untuk blogging semakin kurang. Berakhirnya BE sebenarnya membuatkan Ammar semakin bersemangat untuk update blog tiap-tiap hari. Ini sebagai cabaran kepada Ammar untuk terus maju dalam dunia blog.

Kalau tak ada cabaran tak best lah kan? Ok. Sekarang Nuffnang dah tak bagi BE untuk blog ni. So apa yang Ammar patut buat sekarang ialah kuatkan usaha lagi untuk dapat BE lagi. Insyaallah lepas ni dapat BE yang lagi power. Mungkin satu BE boleh cecah RM300++. Tak mustahil kalau kita usaha kan?

Apa-apa pun kehadiran BE pada blog ni sebenarnya bonus bagi Ammar untuk buat yang terbaik. Entri berkualiti mungkin dapat menarik ramai pembaca lepas ni dan mungkin jugak dapat menarik iklan BE melekat dekat blog ni lagi. Insyaallah lepas ni dapat BE lagi. Harap-harap traffik blog ni semakin hari semakin meningkat sebab kalau traffik rendah tak best jugak. Earnings untuk BE sebenarnya bergantung pada traffik jugak. Betul kan?

Apa-apa pun terima kasih untuk pihak Nuffnang sebab bagi blog ni BE sebelum ni. Jom ucap terima kasih kat Nuffnang. KLIK SINI.

5 ulasan:

Adem and Cats berkata...

biasalah mesti ada naik turun.. Isnyallah nanti adalah tu

ademncats

rara pinkmafia berkata...

mustahil bg blog rara yg tak popular ni =(

.: Mr Aril :. berkata...

wahhh!!masyuk bro:)..ada b.e sampai rm300++..dasyat2..xpe..ada rzeki ada la tuwh:D

simanis berkata...

i never got BE...
tak kisahlah...
janji boleh menulis setiap hari...

Helmi berkata...

Jangan putus asa! =)

Words