31 Jul 2011

PENJAGA GOL KEBANGSAAN MALAYSIA (KHAIRUL FAHMI) PUTUS TUNANG?

KHAIRUL FAHMI PUTUS TUNANG

frontpage7
Malaysia kecoh apabila penjaga gol Malaysia, Khairul Fahmi Che Mat mengumumkan bahawa pertunangannya dengan Elia atau nama sebenar Aimie Harmelia Mohd Hashumi diputuskan secara rasminya semalam.

Setelah pelbagai isu dan tohmahan menghantui dirinya, Apek akhirnya membuat keputusan untuk memutuskan pertunangan dengan Elia.

Sebelum ini di internet banyak gossip yang mengatakan bahawa penjaga gol kebangsaan ini mempunyai hubungan dengan orang lain. Namun kesahihan berita itu tidak diketahui.

Berikut adalah status facebook bekas tunang Khairul Fahmi Che Mat sebelum beliau memutuskan pertunangan.
apektunang2


Pendapat peribadi dari Ammar: Lelaki paling pantang kalau perempuan menjatuhkan maruah mereka. Maruah lelaki akan tercabar dan mungkin akan terjadi perkara yang tidak diingini.

5 ulasan:

blogtilldrop berkata...

hanya mereka yg lebih tahu..doakan yg terbaik untuk kedua2 mereka

hud aikara berkata...

bukan lelaki saje, perempuan pun kalau dah sampai ke laman sosial diheret masalahnya, pon akan tercabar juga. Apa pon harap keduanya dpt selesaikan dng baik. kalau dah putus tu habis sajalah kat sini. janganlah diwar-warkan ke seluruh dunia pulak.buat wanita atau lelaki yg punya pasangan yg awal2 lagi dah nampak keburukkannya, cabutlah awal2, jangan asyik duk bersabar aje..lama2 makan ati..

fadhdeela berkata...

dah putus ke??aduh ciannyer kat tunang dia tu..ape tah nama lupa lak..

Nasuha Suhada berkata...

tak patut heboh2 kat fb..benda macam ni tak yah nak kecoh2 kat umum..

intan berkata...

masing2 still muda...
tak dpt nk control kmarahan mungkin..