Sape Pelajar UPM? Tolong Aku…..

logo_new1ok

Hari ni adalah hari paling blur dalam hidup Ammar sebab tadi bila masuk UPM je. Pergh!!!! Besar gila UPM ni. Siap ada tol lagi nak masuk sini. Perjalanan dari dewan daftar sampai kolej kediaman pun jauh gila. Siap meredah ladang kelapa sawit pulak tu.

 

Paling blur bila sampai kat kolej kediaman. Nak tahu sebab apa?Taklimat atau penerangan pasal UPM langsung tak ada. Kafe tak tahu kat mana, blok akademik tak tahu kat mana, pejabat tak tahu kat mana. Ibarat macam kena lepas sorang-sorang kat padang pasir je.

 

Tadi perut lapar sangat so terpaksa lah jalan kaki cari kafe. Puas cari akhirnya jumpa jugak. Selamat. Kenyang perut ni. Makanan kat food court tu sedap jugak. Boleh tahan lah masakan dia.

 

Apa-apa pun bilik kat sini memang selesa sebab duduk kat International Student College. Nak tengok bilik Ammar? KLIK SINI

 

Nota kaki: Bilalah aku nak bawak kenderaan kat sini.

6 comments.. read them below or add one

Freaky Freaky 2 Julai 2011 12:36 PG
haha upm memang besar gedabak. aku penah masuk kawasan tu
Cikgu Fikri Cikgu Fikri 2 Julai 2011 12:41 PG
HEHEHEHE..
nanti boleh lah lepak Mines ker, Mid ker samer2...alang2 study kat UPM kan?
huhuhhu:)
Hidayat MY Hidayat MY 2 Julai 2011 12:50 PG
aku student upm..
aik..intake baru dah masuk ke?..bukan bulan 9 ke?..ahaha
zalin onceitalk zalin onceitalk 2 Julai 2011 8:28 PG
kafe kat K15 tu btol2 tepi jalan..aku alumni UPM (baru je graduat) hihi..
Fay Fay 2 Julai 2011 1:29 PTG
haha.. sian ammar.. hehe