SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN UPU LEPASAN STPM/DIPLOMA SESI KEMASUKAN 2011/2012

gelungijazah
Semakan keputusan permohonan UPU lepasan STPM/Diploma semakin hampir. Seperti sedia maklum tarikh semakan untuk permohonan ini akan dibuka minggu ke-2 bulan Julai 2011.

Masa semakin hampir untuk tarikh itu. Mungkin bagi sesiapa yang memohon untuk kemasukan ke universiti sudah tidak sabar lagi  untuk mengetahui keputusan itu. Ammar pun sebenarnya isi jugak borang UPU lepasan STPM tu tapi tak tahu lah dapat ke tak. Kalau dapat pun mungkin fikir panjang jugak nak terima ke tak tawaran tu sebab Ammar sekarang pun dah masuk UPM.

Apa-apa pun kita tunggu keputusan tu keluar macam mana. Kata orang jangan yang dikejar tak dapat yang dikendong keciciran. Sebab tu Ammar masuk dulu UPM ni ambik program eksekutif takut tak dapat UPU je. Kalau tak dapat UPU pun sekurang-kurangnya Ammar dapat sambung Ijazah jugak dekat UPM ni. Semua tu sama je kan? UPU ke bukan UPU ke sama je sebab semuanya Ijazah dari Universiti.

2 comments.. read them below or add one

iera cluxiera iera cluxiera 15 Julai 2011 4:30 PTG
ait amar amek upm bhgian eksekutif ke? cmna mohon? bkn upm 2 business admin ke?