TUTORIAL MEMBUANG FUNGSI CHAT DALAM GROUP FACEBOOK

Bosan, geram, cuak, dan marah bila tiap kali buka facebook ada je yang duk chatting dekat facebook group.Memang ramai yang duk chatting kan? Sorang tu chat sorang tu balas dan sorang tu tengok macam best je chat sorang lagi masuk dan bertimbung-timbunglah jumlah chat kan?

Sekali sekala serabut tak kalau tiap kali bukan jadi macam tu? Kalau masa tu kita mood ok takpe lah kan? Boleh join sama chatting dalam group tu kan? Tapi bayangkan masa tu kita tengah chatting dengan girl friend yang tengah merajuk. Geram tak? Nak chatting dengan awek tapi group dalam facebook ni yang kacau daun. Memang geram kan?

Nak tahu macam mana nak atasi masalah tu? Senang je caranya. Hanya perlu tukar setting pada group tu je. Tak tahu? Tengok gambar kat bawah ni je.

Mula-mula buka halaman group tu dan klik pada edit setting.
ddad


Lepas tu tick dekat send me group chat messages sampai hilang tanda tick tu dan save setting. Siap!!! Senang je kan?
gsdf

6 comments.. read them below or add one

nadia fatihah nadia fatihah 28 Julai 2011 1:13 PG
ouh tima kaseh. info yg sgt berguna. Memang sangat menyampah bila org dok chat kat ctu kan..
r.a.firdausi r.a.firdausi 28 Julai 2011 12:36 PTG
owhh.. kadang2 tensensen gak ... thanks share :)

http://abangkacak.blogspot.com/2011/07/cerpen-lembu-oh-lembu.html
Tanpa NamaTanpa Nama 14 Jun 2013 9:48 PG
I always spent my half an hour to read this webpage's posts everyday along with a mug of coffee.

Here is my web page :: holistic nutrition Programs
Tanpa NamaTanpa Nama 14 Jun 2013 10:23 PG
Hi excellent blog! Does running a blog similar to this take a large amount
of work? I've absolutely no knowledge of computer programming but I was hoping to start my own blog in the near future. Anyhow, should you have any ideas or tips for new blog owners please share. I know this is off topic but I simply had to ask. Appreciate it!

Feel free to surf to my blog - Credit Repair
Tanpa NamaTanpa Nama 15 Jun 2013 8:20 PG
hey there and thank you for your information – I've certainly picked up something new from right here. I did however expertise several technical points using this site, as I experienced to reload the web site a lot of times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I am complaining, but slow loading instances times will often affect your placement in google and can damage your quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS to my e-mail and can look out for much more of your respective fascinating content. Make sure you update this again very soon.

my homepage ... Egoldbars.Com