229 Orang Tengah Online Pada Blog Aku? Oh Tidak!!!!

tinggi

 

Entri ni bukan entri nak berlagak sebab traffik tinggi tetapi cuma nak kongsi kegembiraan je. Hari ini adalah hari yang paling berjaya Ammar dalam dunia blogging ni. Sebelum ni tak pernah pun capai traffik setinggi ni dalam satu hari.

 

Petang tadi Ammar buat satu entri yang bermaklumat untuk semua pembaca yang ada dekat Malaysia ni. Alhamdulillah dengan satu entri tu je Ammar dah dapat tarik ramai pembaca ke blog ni. Pukul 5.20 petang tadi bila Ammar buka blog terkejut sangat tengok angka 229 orang yang tengah online dalam blog Ammar ni.

 

Sungguh terkejut dengan jumlah pembaca secara tiba-tiba meningkat. Alhamdulillah untuk malam ni dah 2k lebih pembaca yang datang ke blog Ammar. Satu kejayaan yang tidak disangkakan. Harap-harap lepas ni akan lebih berjaya lagi. Insyaallah. Rezeki bulan Ramadan.

 

Terima kasih Bro Ben sebab banyak beri kata-kata semangat dan tunjuk ajar sebelum ini.

{ 8 comments.. read them below or add one }

Roti Telur Roti Telur 4 Ogos 2011 10:16 PTG
perhh , gempakk tu.. huhu.. cayalahh..


http://asyrafasnawi.com/
LyaLuna LyaLuna 4 Ogos 2011 10:39 PTG
wawahhh sy la pgunjunggg tuhhh >.< thniaaahh troskn usahaaa :)

http://yanadimple.blogspot.com
BEN ASHAARI BEN ASHAARI 4 Ogos 2011 10:45 PTG
Salam Ammar ..

Alhamdulillah .. semua tu adalah berkat kerajinan ammar sendiri.. takde kaitan dengan saya pon ... Teruskan memberi maklumat pada pembaca Ammar di blog ini .. InsyaAllah ..
Mat Gebu Mat Gebu 4 Ogos 2011 11:15 PTG
Syukur Alhamdulillah - tahniah juga dari DTS-MAT GEBU..
dylla abas dylla abas 4 Ogos 2011 11:29 PTG
suka view blog ammar ni sbb berinfomasi.banyak benda yg saya boleh tahu.cuma kdg2 bila dah habis baca entri tak tahu nak komen macam mana (sbb kebanyakannya viewers lain dh komen :p)

p/s : tahniah..!!
Kak Aya Kak Aya 4 Ogos 2011 11:34 PTG
tahniah! kak aya nak dapat 50 orang sehari pun amat-amat susah, inikan pulak ratus2
Awan Biru Awan Biru 5 Ogos 2011 8:27 PG
Tandanya semua orang suka dengan info berguna. Jadi, sharekan selalu ya.