22 Ogo 2011

AZWAN ALI DAN DIDIE ALIAS BERGADUH DI TWITTER


Tak tahu lah kenapa diorang ni bergaduh. Mungkin saling tak puas hati kot. Macam-macam dengan dunia sekarang ni. Apa-apa pun jangan gaduh-gaduh sebab Raya dan nak dekat ni. Jom kita bermaaf-maafan sesama kita.

azwandidieazwandidie1azwandidie2azwandidie3azwandidie4

5 ulasan:

Amy Amira berkata...

azwan ali mmg mcm tu mulut dia,sampai kpop pon dia kata anjing,hahahaha mmg betol pon,hu3 sb kpop tu org luar kan,hu3 x nak lah kp mcm tu sb sepupu dan kawan2 sy pon minat kpop!

Amy Amira berkata...

typo ckp*

ame elms ! berkata...

si Azwan Ali memang mulut longkang sikit . HAHA . kena sabar je laa layan orang macam nie . -.-

:: Into The New World :: berkata...

x letih ke duk berbalas cmni ?
aish..

u.m.i.e berkata...

wah panasnyer ..