AZWAN ALI DAN DIDIE ALIAS BERGADUH DI TWITTER


Tak tahu lah kenapa diorang ni bergaduh. Mungkin saling tak puas hati kot. Macam-macam dengan dunia sekarang ni. Apa-apa pun jangan gaduh-gaduh sebab Raya dan nak dekat ni. Jom kita bermaaf-maafan sesama kita.

azwandidieazwandidie1azwandidie2azwandidie3azwandidie4

5 comments.. read them below or add one

Amy Amira Amy Amira 22 Ogos 2011 4:07 PG
azwan ali mmg mcm tu mulut dia,sampai kpop pon dia kata anjing,hahahaha mmg betol pon,hu3 sb kpop tu org luar kan,hu3 x nak lah kp mcm tu sb sepupu dan kawan2 sy pon minat kpop!
ame elms ! ame elms ! 22 Ogos 2011 4:26 PG
si Azwan Ali memang mulut longkang sikit . HAHA . kena sabar je laa layan orang macam nie . -.-
:: Into The New World :: :: Into The New World :: 22 Ogos 2011 5:34 PG
x letih ke duk berbalas cmni ?
aish..