JOM BANGUN SAHUR!!!

puasaFanatik gila nak puasa esok. Jom bangun sahur ramai-ramai. Best der puasa ni. First-first puasa ni memang best kan? Bangun sahur ramai-ramai dengan keluarga. Bestnya. Tapi sekarang tak boleh lah nak sahur dengan keluarga. Belajar jauh macam ni terpaksalah berdikari. Bangun sahur sendiri dan sahur dengan kawan-kawan je.

 

Kalau kat rumah best je. Time sahur je mesti mak tolong kejutkan. Siap ada orang tolong kejut lagi tu. Kalau belajar jauh ni terpaksalah upah jam loceng untuk kejutkan. Sungguh indah suasana Ramadhan. Sesuatu nikmat yang dikurniakan oleh Allah kepada kita semua. Oleh itu sama-sama lah kita mensyukuri nikmat ini semoga mendapat rahmat dari-Nya.

2 comments.. read them below or add one

LyaLuna LyaLuna 1 Ogos 2011 2:01 PTG
salam ramadhan . smga ramadhan mmbwa sribu erti n kngan. samat bpose hehee. :) betul2. kalu kt uma mmg sngla. mak ada sdiakn sahur n buke ngn fmily kn. cmpre lau da kt perantauan tuuu, ase lonely gak la rmdhan niii >.<

http://yanadimple.blogspot.com/
mawarseri mawarseri 1 Ogos 2011 6:39 PTG
iyer...sadis jer kan ..kalau jauh2 ni....***jgn lupa pastikan jam berfungsi..hihihi