3 Ogo 2011

KOLEKSI GAMBAR KEK YANG PALING TIDAK MENYELERAKAN

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

 

Tadi Ammar dah tunjuk gembar kek yang menyelerakan kan? Ramai yang terliur tengok gambar kek tu. Nak tengok KLIK SINI. Tapi kali ni Ammar nak buat lain dari yang lain sikit. Nak tunjuk gambar kek yang paling tidak menyelerakan. Pernah tengok ke kek macam ni? Jom layan gambar kat bawah ni.

 

scary-cakes22scary-cakes7scary-cakes2x3xdfd5e636f598e7ee27e341c67071f6a9scary-cakes11scary-cakes8scary-cakes14Scary Cake 009

13 ulasan:

faRHa@miSS Vio berkata...

nak muntah kot tgk kek mcm ni...

gedek! berkata...

biar betol....

LyaLuna berkata...

eheeee ade ke yg na mkn nehhh. werkkk -____-' heehee

http://yanadimple.blogspot.com

||aLeaSaRa|| berkata...

kreatif bin mengarut diorg ni.perut sebu lidah kelu badan terus kaku nak makan kek macam ni ^^

Siti Fatimah Fuzz berkata...

agak2 sapa la nk mkn kek cm tuu?

ayuhidayu berkata...

yeyekk..hmpir muntah sy disini ...

Awan Biru berkata...

Kek pertama cantik tapi dressingnya pula mencacatkan. Yang lain hampeh. Rasa nak terkeluar isi perut.

PenuliS berkata...

rasa nak terkuar je makanan td.weksss..

NURUL NADIAH MAMAT berkata...

loya tekak.....nasib baik sahur xmkn berat...kalo x dah mntah....yaakkkk....

winna shinta berkata...

ade ke yg nak makan. ewww. ish ish

dylla abas berkata...

mmg xde selera nk mkn kek mcm ni..tp klu dah potong2..tak perasan..mkn jgk kot..hahahaha :p

kechik kewchik berkata...

memang tak mnyelerakan .

Tanpa Nama berkata...

org yg buat kek ni betul2 menghina bakat sendiri dan juga menghina makanan halal yang sepatutnya enak di makan tapi menjadi makanan yang paling teruk sekali... siapa yang lalu nak makan kek memang sama je dgn yang membuatnya..