KOLEKSI GAMBAR KEK YANG PALING TIDAK MENYELERAKAN

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

 

Tadi Ammar dah tunjuk gembar kek yang menyelerakan kan? Ramai yang terliur tengok gambar kek tu. Nak tengok KLIK SINI. Tapi kali ni Ammar nak buat lain dari yang lain sikit. Nak tunjuk gambar kek yang paling tidak menyelerakan. Pernah tengok ke kek macam ni? Jom layan gambar kat bawah ni.

 

scary-cakes22scary-cakes7scary-cakes2x3xdfd5e636f598e7ee27e341c67071f6a9scary-cakes11scary-cakes8scary-cakes14Scary Cake 009

{ 13 comments.. read them below or add one }

faRHa@miSS Vio faRHa@miSS Vio 3 Ogos 2011 11:09 PTG
nak muntah kot tgk kek mcm ni...
LyaLuna LyaLuna 3 Ogos 2011 11:40 PTG
eheeee ade ke yg na mkn nehhh. werkkk -____-' heehee

http://yanadimple.blogspot.com
||aLeaSaRa|| ||aLeaSaRa|| 4 Ogos 2011 12:54 PG
kreatif bin mengarut diorg ni.perut sebu lidah kelu badan terus kaku nak makan kek macam ni ^^
Siti Fatimah Fuzz Siti Fatimah Fuzz 4 Ogos 2011 1:34 PG
agak2 sapa la nk mkn kek cm tuu?
ayuhidayu ayuhidayu 4 Ogos 2011 1:59 PG
yeyekk..hmpir muntah sy disini ...
Awan Biru Awan Biru 4 Ogos 2011 5:57 PG
Kek pertama cantik tapi dressingnya pula mencacatkan. Yang lain hampeh. Rasa nak terkeluar isi perut.
PenuliS PenuliS 4 Ogos 2011 6:10 PG
rasa nak terkuar je makanan td.weksss..
NURUL NADIAH MAMAT NURUL NADIAH MAMAT 4 Ogos 2011 7:41 PG
loya tekak.....nasib baik sahur xmkn berat...kalo x dah mntah....yaakkkk....
winna shinta winna shinta 4 Ogos 2011 8:24 PG
ade ke yg nak makan. ewww. ish ish
dylla abas dylla abas 4 Ogos 2011 9:22 PG
mmg xde selera nk mkn kek mcm ni..tp klu dah potong2..tak perasan..mkn jgk kot..hahahaha :p
Tanpa NamaTanpa Nama 8 April 2013 9:41 PTG
org yg buat kek ni betul2 menghina bakat sendiri dan juga menghina makanan halal yang sepatutnya enak di makan tapi menjadi makanan yang paling teruk sekali... siapa yang lalu nak makan kek memang sama je dgn yang membuatnya..