16 Ogo 2011

PENIPUAN SEJARAH DUNIA: PALEOLITIK, MESOLITIK DAN NEOLITIK SATU PEMBOHONGAN SEJARAH

Sebelum ini di sekolah kita didedahkan dengan sejarah awal manusia seperti zaman paleolitik, mesolitik, neolitik dan zaman logam. Namun, sejarah sebenar manusia bukanlah seperti itu. Sejarah manusia bermula daripada Nabi Adam. Bukanlah sejarah manusia bermula daripada manusia yang tinggal di gua seperti yang kita belajar sebelum ini. Lihatlah video ini sebagai bukti kukuh untuk menjelaskan bahawa sejarah manusia bukanlah bermula dari zaman batu.

7 ulasan:

nuruhuda_329 berkata...

tak suke sejarah eh, kat sekolah dulu amik asenya hihihihi...nice info..dtg usha kamoo :)

Fyzal berkata...

brother. terima kasih. aku adalah peminat sejarah dan ini akan aku jadikan rujukan. mmg kita sedang dibohongi dengan sejarah yang membelakang Nabi-Nabi dan ini terus ditanam kepada generasi generasi seterusnya. video ini patut dikongsi dan di sebar secara meluas supaya manusia khususnya di Malaysia dan orang Islam kembali tahu hakikat sejarah ketamadunan manusia yang sebenar.

mimiey berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Mama Zharfan berkata...

byk propa negara2 barat kan...thanks for sharing

nelly berkata...

form 6 masih belajar tentang ini tau ~
=.=

Tanpa Nama berkata...

yg tggal dlm gua tu mgkin org asli pd zamn itu...

Arra Ahmad berkata...

sy setuju..kalau tulis balik tentang perjuangan Nabi Muhammad untuk menyebarkan islam mengikut tahun..sehingga sekarang..sangat berbeza dengan tahun yang ada pada zaman2 dalam buku sejarah.:)