TERASA NAK BUAT TART TELUR UNTUK RAYA TAHUN NI

3266953362_c2ca4900e2_b
Menu yang wajib setiap tahun adalah tart telur. Sejak aku pandai buat tart telur ni kalau raya je mesti aku buat. Sedapnya tart telur, tak sabar rasanya nak makan. Saat yang tidak dapat kulupakan apabila inti tart telur ini memasuki rongga tengkok. Layang gila….. Pergh!!!!

Resepi tart telur sungguh mudah dan simple sebab hanya memerlukan sedikit bahan-bahan je. Nak buat pun sangat mudah tetapi memerlukan tangan yang penuh kasih sayang. Kasih sayang? Ya, betul tu. Sebab ramai yang gagal buat tart telur ni sebab tangannya tidak penuh dengan kasih sayang.

Pelik je dengar kan? Tapi ni memang betul. Nak buat tart telur ni memang mudah tapi nak buat badan tart tu yang susah sebab kalau tak kena dengan caranya badan tu jadi rapuh dan cepat pecah. So, tangan yang penuh kasih sayang sangat diperlukan untuk buat tart telur ni.

Nak tahu resepi tart telur? KLIK SINI

3 comments.. read them below or add one

YanaMIB YanaMIB 26 Ogos 2011 10:34 PG
kita kureng minat tart telur..my favvy is cheese tart..nyum nyum~ =)

slmt hari raya!
SoLy SoLicious SoLy SoLicious 26 Ogos 2011 11:33 PG
nanti buat, bak sini sikit ye...heeee
fiqah fiqah 26 Ogos 2011 4:11 PTG
wow..minta copy resepi ya..:)