YAHOO!!!! DAPAT BUFFERED EARNINGS KE-7

Untitled
Alhamdulillah perjalanan balik kampung selamat tanpa sebarang masalah. Pukul 7.30 pagi tadi Ammar selamat sampai Dungun. Terima kasih kepada rakan-rakan yang mendoakan keselamatan Ammar terutamanya PENYU AGAR. Perjalanan yang menyeronokkan bersama rakan-rakan di Negeri Pantai Timur tidak akan kulupakan.

Tadi baru je check akaun Nuffnang untuk tengok earnings, tetiba tengok ada lagi satu rezeki yang buat Ammar tersenyum lebar. Tak sangka Raya tahun ni cukup bermakna bersama Nuffnang. Setelah lama menunggu akhirnya Nuffnang bermurah hati untuk bagi duit raya kat Ammar ni. Satu buffered earnings sedang berjalan di blog ni sekarang. Kalau rajin sila lah klik iklan tu bukan susah pun kan? Heeee… Terpromote pulak.

Adakah BE kali ni mampu mencecah ratusan ringgit? Dah tak sabar untuk tunggu earnings ni jalan macam earning Cik Epal. Terasa gak nak dapat income ribu-riban sebulan dengan blog. Insyaallah semua itu akan Ammar dapat kecapi dengan sokongan korang semua. Tanpa korang siapalah diriku ini.

Di kesempatan ini Ammar nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca blog Ammar dan semua yang mengenali diri Ammar. Jika ada kekhilafan mohon diampun kerana manusia tidak pernah lari dari kesilapan. Jangan terlalu membenci seseorang kerana itu membuatkan hati kita tidak tenang. Belajarlah memaafkan sesama kita. Di bulan baik hari baik bersama-sama kita menginsafi diri.

Kepada PENYU AGAR Ammar menyusun 10 jari tangan(jari kaki xmo, busuk) memohon maaf jika terasa atau tersinggung dengan entri Ammar sebelum ini. Niat bukan untuk mengutuk tetapi sekadar untuk menegur. Jangan anggap itu sebagai sebab untuk permusuhan. Kita sekampung der, janganlah gaduh-gaduh macam ni. Kita berdamai k. Deal. Senyum Smile. Raya ni balik Dungun tak? Boleh kita jumpa

{ 8 comments.. read them below or add one }

Roti Telur Roti Telur 28 Ogos 2011 4:08 PTG
untunglaa dah byk kali dpt BE.. aku tak pernah langsung nuff bg BE..hikhik..
azrijohan azrijohan 28 Ogos 2011 4:26 PTG
wahhh,untung gila...congrats




http://azrijohan.blogspot.com/
SoLy SoLicious SoLy SoLicious 28 Ogos 2011 4:44 PTG
waahhh... boleh makan besar ni..heeeee
ila ila 28 Ogos 2011 4:51 PTG
best nya Be.boleh la bagi duit raye kan..

SELAMAT HARI RYE JUGAK
Ecah Ecot Ecah Ecot 28 Ogos 2011 5:55 PTG
tahniah..selamat hari raya..
Tanpa NamaTanpa Nama 10 Julai 2014 12:17 PTG
Selamat hari raye gakkk !! Love u .. Awesome !!" mmmmuuaahh "