13 Ogo 2011

YUSRY KRU DAN LISA SURIHANI BAKAL BERKAHWIN TAHUN 2012

LisaSurihani-Yusry-
Akhirnya segala teka-teki sebelum ini terjawab. Buat pertama kali, pengarah KRU Studios, Yusry Abdul Halim, 38, mengakui dirinya sedang bercinta dengan aktres popular, Lisa Surihani Mohamed, 25, sekali gus mengesahkan segala gosip sebelum ini dan jika tiada aral melintang mereka akan ke jenjang pelamin tahun depan.

Tahniah diucapakan kepada mereka kerana bakal berkahwin tidak lama lagi. Namun, insan yang paling cemburu dengan berita ini adalah Ammar sendiri kerana telah lama Ammar pasang niat nak kahwin dengan Lisa. Nak buat macam mana kan? Dah tak ada jodoh. Berserah je pada takdir.

3 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

xdak rezeki la tu amar.. hehehe.... sabow jelah... ramai lagi jejaka luar sane mkn hati..heee

Diana @ bilakukatacinta berkata...

jejaka di mesia akan menangis melihat seorang lagi anak gadis menjadi milik duda terhebat...

kiwi berkata...

alhamdulillah, bagusla kalau diorang nak kawen. couple lame2 pun xelok