5 Sep 2011

Akhirnya Sampai UPM

upm_gif
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Syukur alhamdulillah perjalanan dari Dungun ke UPM selamat tanpa sebarang masalah. Macam tak percaya je bertolak pukul 10 pagi dari Kemaman dan sampai UPM pukul 2 petang. Traffik pun ok tadi tak ada lah jem macam balik raya.

Bermulalah episode baru di UPM. Masa untuk study!!!! Raya dah cukup, lupakan pasal raya sebab datang sini nak belajar bukan nak raya kan? Macam mana raya tahun ni, korang dapat berapa duit raya? Mesti ramai kan? Apa-apa pun thanks semua yang sudi baca blog yang tak seberapa ni. All the best!!! Papai!!!!

5 ulasan:

Lulu Caldina berkata...

selamat kembali menuntut ilmu.. :)

ayuhidayu berkata...

rindu kat UPM..sebelum ni pernah keja sana..

farah hanim berkata...

slmt blajr
hehe
fara bru nak masuk upm rbu nie
hehe.
kirenya abg nie senior la kan at sne
hehe

dylla abas berkata...

slmt study..tp jgn lupa update blog ye :)

Kuronofu91 berkata...

UPM??? baru td lalu nampak UPM....