Akhirnya Sampai UPM

upm_gif
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Syukur alhamdulillah perjalanan dari Dungun ke UPM selamat tanpa sebarang masalah. Macam tak percaya je bertolak pukul 10 pagi dari Kemaman dan sampai UPM pukul 2 petang. Traffik pun ok tadi tak ada lah jem macam balik raya.

Bermulalah episode baru di UPM. Masa untuk study!!!! Raya dah cukup, lupakan pasal raya sebab datang sini nak belajar bukan nak raya kan? Macam mana raya tahun ni, korang dapat berapa duit raya? Mesti ramai kan? Apa-apa pun thanks semua yang sudi baca blog yang tak seberapa ni. All the best!!! Papai!!!!

5 comments.. read them below or add one

Lulu Caldina Lulu Caldina 5 September 2011 4:17 PTG
selamat kembali menuntut ilmu.. :)
ayuhidayu ayuhidayu 5 September 2011 6:16 PTG
rindu kat UPM..sebelum ni pernah keja sana..
farah hanim farah hanim 5 September 2011 6:17 PTG
slmt blajr
hehe
fara bru nak masuk upm rbu nie
hehe.
kirenya abg nie senior la kan at sne
hehe
dylla abas dylla abas 6 September 2011 2:13 PG
slmt study..tp jgn lupa update blog ye :)
Kuronofu91 Kuronofu91 6 September 2011 2:22 PG
UPM??? baru td lalu nampak UPM....