(Gambar) Eiffel Tower Paris Disambar Kilat

Gambar ini telah dirakamkan oleh Bertrand Kulik pada bulan Julai tahun lepas tetapi baru sahaja diketahui umum apabila ia disiarkan dalam majalah Perancis. Gambar ini menunjukkan satu kilat besar menyambar menara itu.
eiffel-tower-lightning
Sungguh indah alam ciptaan Tuhan.

3 comments.. read them below or add one

dylla abas dylla abas 2 September 2011 12:36 PTG
subhanallah..tp tiba2 t'bygkan kilat mcm ni menyambar KL tower..erkk..na'uzubillah..
kiwi kiwi 2 September 2011 4:56 PTG
betul ke tu? kiwi tengok macam kilat tu lalu menara je, tak sambar pun. kalau sambar bukan ke lampu menara akan jadi kacau bilau. ke kiwi yang tak tau? hihi