2 Sep 2011

(Gambar) Eiffel Tower Paris Disambar Kilat

Gambar ini telah dirakamkan oleh Bertrand Kulik pada bulan Julai tahun lepas tetapi baru sahaja diketahui umum apabila ia disiarkan dalam majalah Perancis. Gambar ini menunjukkan satu kilat besar menyambar menara itu.
eiffel-tower-lightning
Sungguh indah alam ciptaan Tuhan.

3 ulasan:

dylla abas berkata...

subhanallah..tp tiba2 t'bygkan kilat mcm ni menyambar KL tower..erkk..na'uzubillah..

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock berkata...

nauzubillah...

kiwi berkata...

betul ke tu? kiwi tengok macam kilat tu lalu menara je, tak sambar pun. kalau sambar bukan ke lampu menara akan jadi kacau bilau. ke kiwi yang tak tau? hihi