1 Sep 2011

KOLEKSI GAMBAR MAK NYAH AFRIKA (VERSI MUNTAH HIJAU)

mak-nyah-bapok5
Sumpah aku meluat tengok gambar ni, nak muntah hijau pun ada. Ada ke patut badan berketul-ketul nak jadi pondan. Tengok gambar yang atas ni, badan berbulu tapi pakai skirt. Bhahaha…. lawak betul lah diorang ni. Pelik lah, dah ok jadi lelaki nak jadi perempuan pulak. Ada ke sape-sape nak tiru aksi-aksi mak nyah ni? Tak sanggup gua tiru.

mak-nyah-bapok6


mak-nyah-bapok7


mak-nyah-bapok8


mak-nyah-bapok


mak-nyah-bapok2


mak-nyah-bapok3


mak-nyah-bapok4

GAMBAR: OHDUNIAKU.COM

7 ulasan:

FAHMI berkata...

what the....

Anis anak wong berkata...

arrgghhh..tidak...dunia nk kiamat..hahaha

dylla abas berkata...

adesss...rs nak t'keluar blk rendang n ketupat dlm perut ni..

вʋввℓɛ ρσρƨ berkata...

omg! memang tak la.. bukan setakat muntah hijau nie/ muntah rainbow nie.. ishh.. geliiii~

sabihatul shahira berkata...

what the hell??

sabihatul shahira berkata...

what the hell??

Nadya Karim berkata...

huh ! teperanjat makk nokkk ! agagagaa! shomel nye la masing2.. atotototoo ~ hahahaa!