KOLEKSI GAMBAR MAK NYAH AFRIKA (VERSI MUNTAH HIJAU)

mak-nyah-bapok5
Sumpah aku meluat tengok gambar ni, nak muntah hijau pun ada. Ada ke patut badan berketul-ketul nak jadi pondan. Tengok gambar yang atas ni, badan berbulu tapi pakai skirt. Bhahaha…. lawak betul lah diorang ni. Pelik lah, dah ok jadi lelaki nak jadi perempuan pulak. Ada ke sape-sape nak tiru aksi-aksi mak nyah ni? Tak sanggup gua tiru.

mak-nyah-bapok6


mak-nyah-bapok7


mak-nyah-bapok8


mak-nyah-bapok


mak-nyah-bapok2


mak-nyah-bapok3


mak-nyah-bapok4

GAMBAR: OHDUNIAKU.COM

{ 7 comments.. read them below or add one }

Anis anak wong Anis anak wong 1 September 2011 10:00 PTG
arrgghhh..tidak...dunia nk kiamat..hahaha
dylla abas dylla abas 2 September 2011 12:27 PG
adesss...rs nak t'keluar blk rendang n ketupat dlm perut ni..
вʋввℓɛ ρσρƨ вʋввℓɛ ρσρƨ 2 September 2011 10:04 PTG
omg! memang tak la.. bukan setakat muntah hijau nie/ muntah rainbow nie.. ishh.. geliiii~
Nadya Karim Nadya Karim 7 November 2011 11:01 PTG
huh ! teperanjat makk nokkk ! agagagaa! shomel nye la masing2.. atotototoo ~ hahahaa!