1 Sep 2011

KOLEKSI GAMBAR SEKITAR HARI RAYA AIDILFITRI TAHUN 2011

GAMBAR SEKITAR HARI RAYA AIDILFITRI DI MALAYSIA 201
Semakin umur meningkat dewasa ni semakin kurang nikmat berhari raya. Kalau dulu sebut je hari raya pasti buat Ammar tersenyum riang. Perkara pertama fikir duit raya, main mercun(jangan tiru aksi ini), pasang pelita, jalan-jalan rumah kawan-kawan. Tapi semua itu telah berlalu. Zaman kanak-kanak telah tiada lagi dalam kamus hidupku sekarang, Zaman kanak-kanak hanya tinggal kenangan.

Rasanya raya tahun ni paling tak seronok sebab tak rasa kemeriahan berhari raya. Kalau raya tahu lepas awal-awal pagi lagi dah pergi beraya tapi tahun ini lepas zohor baru start beraya, tu pun pergi 2-3 buah rumah kawan terdekat je. Tapi apa-apa pun tetap seronok sebab dapat jumpa kawan-kawan masa sekolah menengah dan rendah, Bukan senang nak jumpa hari biasa, time raya macam ni je boleh bersua muka macam ni. SELAMAT HARI RAYA!!!

303065_201949273200536_100001563948089_534334_6603195_n

300119_201949063200557_100001563948089_534330_6210663_n

308345_201948993200564_100001563948089_534329_7599757_n

P8300165

P8300166

P8300167

P8300168

P8300164

318914_201949623200501_100001563948089_534342_1647548_n

320757_201949539867176_100001563948089_534340_2604705_n

Tiada ulasan: