2 CEDERA KL SENTRAL RUNTUH

019434915

Pasukan polis dan bomba melihat lantai konkrit bangunan pembinaan KL Sentral yang runtuh pada pukul 11 pagi tadi. Kejadian runtuhan itu menyebabkan dua orang pekerja cedera. Setakat ini tiada laporan kematian berlaku.

 

019434911

Terkejut beruk bila Ammar dengar berita ni tadi di facebook. Ingatkan KL Sentral yang dah siap tu runtuh tapi rupa-rupanya KL Sentral yang dalam pembinaan tu yang runtuh. Lega…. Kalau KL Sentral yang dah siap tu runtuh tak tahu lah macam mana. Mesti ramai yang akan mati dan tercedera.

 

Dulu masa awal masuk UPM boleh dikatakan tiap-tiap minggu Ammar pergi KL Sentral. Sekarang dah sibuk dengan exam nak pergi jalan-jalan KL pun tak ada masa. Malam ni EXAM!!!! Doakan Ammar dapat jawab dengan baik ya.

6 comments.. read them below or add one

fiqah fiqah 11 Oktober 2011 3:47 PTG
ingatkan KL sentral yg sedia ada..buat terkejut deng je ..hihi
Niena Pengembara Ilahi Niena Pengembara Ilahi 11 Oktober 2011 3:56 PTG
erm... pnah tgk dlu kt kelantan bangunan yg dlm pembinaan runtuh cmnie
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 11 Oktober 2011 4:35 PTG
fiqah: Ammar ingat KL Sentral yg tu jgk tadi..
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 11 Oktober 2011 4:35 PTG
Niena Pengembara Ilahi: Bahaya kan? Eeeeee takut
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 12 Oktober 2011 10:02 PG
miss ryrinn _ angin: Ok.. Thanks Ryn