TERKINI

20 Okt 2011

DORAEMON DAN NOBITA DULU DAN KINI

Apa siri kartun kegemaran korang yang paling korang ingat dari dulu sampai sekarang? Kalau Ammar kartun Doraemon adalah satu-satunya siri kartun kegemaran Ammar dari dulu sampai sekarang. Tak cukup tengok dekat TV beli komik doraemon. Cerita Doraemon sangat-sangat best sebab banyak kisah yang diceritakan tu di luar kotak fikiran kita semua. Benda-benda yang tak logik pun boleh jadi logik dan cerita Doraemon ni.

 

Oleh sebab Ammar sangat minat kartun ini so Ammar pun simpan lah koleksi gambar-gambar watak dalam kartun Doraemon dari zaman kanak-kanak sehinggalah zaman tua. Jom kita tengok sama-sama gambar kartun dalam siri Doraemon ni.

 

Zaman kanak-kanak Nobita

4-nobita

 

Zaman dewasa Nobita

nobita dewasa

 

Zaman kanak-kanak Doraemon

doraemon1

 

Zaman dewasa Doraemon

doraemon

 

Zaman kanak-kanak Giant

giant1

 

Zaman dewasa Giant

482699

 

Zaman muda Nobita dan Doraemon

dora-scream

 

Zaman tua Nobita dan Doraemon

Nobita Tua

 

 

SUMBER: www.cayob.com

14 ulasan:

DoRa Priscilla berkata...

hahaha.. sensitive nie kalau psl doraemon.. coz kena ejek doraemon slli =.=" lol

miss ryrinn _ angin berkata...

alaaa time diorang tua tak comel . huhu

SyafiQ aHaDin berkata...

hehe! Nice. peminat setia doremon time kecik2.

syaza nur zahrah berkata...

alahay~ chumilnye pulak~ hahahaha

amirnawawi berkata...

Ha3,, Cam kelakar pom ade gak.. Tapi still comey ler doremon tuh

AMMAR YASIR berkata...

DoRa Priscilla: Bhahahaha.. Dora Doraemon Dora Doraemon...lalalalala

AMMAR YASIR berkata...

miss ryrinn _ angin: Buruk sangat kan? Bhahahaha

AMMAR YASIR berkata...

SyafiQ aHaDin: Kita serupa..time ni x minat dah ke?

AMMAR YASIR berkata...

syaza nur zahrah: Bhahaha..jangan katakan yg tua tu comel

AMMAR YASIR berkata...

amirnawawi: Hahahaha..tengok gambar pun dah nk gelak

sYafIk-wAy berkata...

suke tgk giant masa dewasa .. besaoooor !!!

AMMAR YASIR berkata...

sYafIk-wAy: Hahahaha, gagah perkasa kan?

Miss.Eya berkata...

comel nye lh doraemon ni. kalau dapat peluk memang best :)

AMMAR YASIR berkata...

Miss.Eya: Mana aci Doraemon je dapat peluk...heeeeeeeee

Designed By