DORAEMON DAN NOBITA DULU DAN KINI

Apa siri kartun kegemaran korang yang paling korang ingat dari dulu sampai sekarang? Kalau Ammar kartun Doraemon adalah satu-satunya siri kartun kegemaran Ammar dari dulu sampai sekarang. Tak cukup tengok dekat TV beli komik doraemon. Cerita Doraemon sangat-sangat best sebab banyak kisah yang diceritakan tu di luar kotak fikiran kita semua. Benda-benda yang tak logik pun boleh jadi logik dan cerita Doraemon ni.

 

Oleh sebab Ammar sangat minat kartun ini so Ammar pun simpan lah koleksi gambar-gambar watak dalam kartun Doraemon dari zaman kanak-kanak sehinggalah zaman tua. Jom kita tengok sama-sama gambar kartun dalam siri Doraemon ni.

 

Zaman kanak-kanak Nobita

4-nobita

 

Zaman dewasa Nobita

nobita dewasa

 

Zaman kanak-kanak Doraemon

doraemon1

 

Zaman dewasa Doraemon

doraemon

 

Zaman kanak-kanak Giant

giant1

 

Zaman dewasa Giant

482699

 

Zaman muda Nobita dan Doraemon

dora-scream

 

Zaman tua Nobita dan Doraemon

Nobita Tua

 

 

SUMBER: www.cayob.com

{ 14 comments.. read them below or add one }

DoRa Priscilla DoRa Priscilla 20 Oktober 2011 11:45 PTG
hahaha.. sensitive nie kalau psl doraemon.. coz kena ejek doraemon slli =.=" lol
miss ryrinn _ angin miss ryrinn _ angin 20 Oktober 2011 11:47 PTG
alaaa time diorang tua tak comel . huhu
SyafiQ aHaDin SyafiQ aHaDin 20 Oktober 2011 11:50 PTG
hehe! Nice. peminat setia doremon time kecik2.
syaza nur zahrah syaza nur zahrah 20 Oktober 2011 11:51 PTG
alahay~ chumilnye pulak~ hahahaha
amirnawawi amirnawawi 20 Oktober 2011 11:53 PTG
Ha3,, Cam kelakar pom ade gak.. Tapi still comey ler doremon tuh
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 21 Oktober 2011 1:57 PTG
DoRa Priscilla: Bhahahaha.. Dora Doraemon Dora Doraemon...lalalalala
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 21 Oktober 2011 1:58 PTG
miss ryrinn _ angin: Buruk sangat kan? Bhahahaha
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 21 Oktober 2011 1:58 PTG
SyafiQ aHaDin: Kita serupa..time ni x minat dah ke?
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 21 Oktober 2011 1:59 PTG
syaza nur zahrah: Bhahaha..jangan katakan yg tua tu comel
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 21 Oktober 2011 1:59 PTG
amirnawawi: Hahahaha..tengok gambar pun dah nk gelak
sYafIk-wAy sYafIk-wAy 22 Oktober 2011 2:05 PG
suke tgk giant masa dewasa .. besaoooor !!!
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 22 Oktober 2011 6:26 PG
sYafIk-wAy: Hahahaha, gagah perkasa kan?
Miss.Eya Miss.Eya 22 Oktober 2011 8:24 PTG
comel nye lh doraemon ni. kalau dapat peluk memang best :)
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 23 Oktober 2011 2:06 PG
Miss.Eya: Mana aci Doraemon je dapat peluk...heeeeeeeee