25 Okt 2011

KENAPA PERLU PAKAI TUDUNG?

300647_263715593664428_194575613911760_650942_414291796_n
Bukan niat nak mengata tetapi kalau dah tengok macam gambar kat atas ni depan mata takkan tak kata apa-apa kan? Hairan dan pelik lah Ammar dengan perempuan akhir zaman ni. Kalau dah nak pakai macam tu baik tak payah pakai tudung kan? Merosakkan nama baik Islam je. Bawah macam terlanjang atas tutup. Terasa macam Islam itu diperlekehkan je oleh golongan seperti ini.

7 ulasan:

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim berkata...

Tak suka perempuan pakai mcm tu! Seriously, tak cantik, okay. -_-

Mama Zharfan berkata...

ramai yg tak paham konsep menutup aurat kot..

Puan tia berkata...

hurmm no komen..heeeeeee


alhamdulillah so far kita xpernh pakai baju seketat itu!! org xtau fesyen je akan pakai cam gambar kat atas ni....


hee kata no komen tp ade gak komennya yek..heee hee hee.

Rosalia berkata...

sy jg dri sy bila nk kuar. no legging. mak sbg petunjuk arah:D

Lulu Caldina berkata...

letak nuff+advertlets, pendapatan mcm mana? berbanding hanya nuff?

Dah berbulan, trafik tinggi tp pendapatan tak naik..

rasa nak duakan nuff juga, tapi nak tau dari yg berpengalamanlah

yna fazlyna berkata...

grrr... tak suke tak suke. buat malu orang pempuanje kan.. bek tak pyahpakai tudung terus!

Nur Zulaikha berkata...

diorg faham konsep membalut aurat bukan MENUTUP AURAT