22 Okt 2011

KOLEKSI GAMBAR KARAKTER DALAM DETECTIVE CONAN

KOLEKSI GAMBAR KARTUN DETEKTIF CONAN
Semalam lepas Ammar tulis entri pasal Doraemon di ENTRI INI ramai yang komen pasal kartun tu. Ada yang cakap Doraemon tu comel lah dan ada yang cakap Doraemon tu buruk lah bila tua. Dalam banyak-banyak komen tu Ammar dapat satu komen yang berunsurkan cadangan dari rakan di facebook. Ada yang mencadangkan supaya Ammar buat entri pasal kartun Detective Conan pulak. So malam ni Ammar terus usha-usha gambar watak dalam cerita Detektif Conan tu dan akhirnya Ammar jumpa koleksi gambar kartun Detektif Conan ni.

jimmyWatak utama dalam siri kartun ini iaitu Conan Edogawa atau Shinichi Kudo.
p_ownwayConan_Edogawa

Ran_Mouri_by_FJLink
Ini adalah Ran Mouri iaitu teman Shinichi Kudo sejak kecil lagi.
ranran.jsfd

Kogoro_Mouri
Ini adalah Kogoro Mouri seorang detektif terkenal di dalam siri kartun ini. Dia merupakan ayah kepada Ran Mouri.
kogoro_mouri_qjpreviewthkogoro_moauri

detective_conan_charactersdetective-conandetective-conan-015me0000986237_2photo-1237932-M400px-Detective_Conan_Characterscmarzconan251detective conan (6)

8 ulasan:

miss ryrinn _ angin berkata...

dah jarang dah tengok conan . dulu2 selalu..

AMMAR YASIR berkata...

miss ryrinn _ angin: Orang tua memang...bhahahaha

sYafIk-wAy berkata...

masih follow komik Conan ,best sgt citer tuhh . hehehehe . tggu ending je nnt ni .

AMMAR YASIR berkata...

sYafIk-wAy: bERAPA Episode semuanya?

QasehSuci berkata...

assalamualaikum ammar..maaflah meyampuk...heheh...

saya pown peminat detektif conan jugak...byk koleksi komik dia dirumah saya...

tak salah saya ada 70 lebih siri rasanya...cuma di malaysia saya x jumpa siri2 tu lagi...

saya cuma sambung baca siri2 yg x ada tu melalui internet jer...but in english lah...

Miss.Eya berkata...

detektif conan always the best :)

kaito kid berkata...

saya x minat detective conan..tp sya minat kaito kid...

Tanpa Nama berkata...

‎​(•͡˘˛˘ •͡ ") βåå,,