SITI NURHALIZA DIKECAM!!!

siti-nurhaliza-02

Semalam Ammar ada buat entri bertajuk “SITI CONTOH TERBAIK UNTUK UMAT ISLAM” dan banyak mendapat komen-komen positif dari pembaca, cuma satu je komen yang kurang positif diterima. Komen yang kurang positif macam gambar kat bawah ni. Mujurlah ada awek cun yang cuba perjelaskan balik maksud entri Ammar tu. Terima kasih Cik Angin sebab tolong perjelaskan benda yang kurang jelas dari Anon tu.

Untitled

 

Pesanan Ammar lain kali kalau nak komen entri tu baca lah dulu entri tu sampai habis dan faham. Jangan jadi macam Anon tu. Baca tajuk entri je terus hentam macam tu je. Kan dapat malu macam tu je. Kan kan?

 

Nak baca entri yang Ammar maksudkan tu KLIK SINI.

{ 13 comments.. read them below or add one }

azrijohan azrijohan 14 Oktober 2011 2:23 PG
saya pernah buat dummy post macam tu jgk...

nak tengok sape yang baca tajuk je..hehehehe
miss ryrinn _ angin miss ryrinn _ angin 14 Oktober 2011 2:45 PG
ayat dia kasar sangat kot , huhuu
LadyBird LadyBird 14 Oktober 2011 10:17 PG
mula2 baca mcm siti nurhaliza contoh terbaik umat Islam.. (baca tajuk dan gambar).

kemudian trus tutup blog :P..

hari ni nmpk tajuk lain plak.. kesinambungan tajuk semalam

barulah berani nak buka dan baca sampai habis..

rupanya nama2 yang bermula dengan siti.. :)..

kdg2 tajuk utama tu "gempak" sgt sampai org takut nak baca..

bukan takut ape.. takut "stress"..

nanti kan x sempat bc hbs trus komen..

maka x salahkan pengomen tu la.. kesian die..

tapi kenapa pengomen tu tak gune nama betul die ek.. sng sikit nak bagitahu dia..

lady suka siti.. sebab dia comel.. :P..

tp bab pakai tudung tu.. penyanyi yang bertudung pun turut menimbulkan "konflik" dalaman kepada masyarakat Islam.

Mereka menganggap penyanyi bertudung itu bagus.. tidak menyalahi syariat Allah..

sedangkan suara itu pun aurat..

tudung plak yg mereka pakai.. mcm2..

kdg2 ade yg bertudung.. tetapi pakaian dia tetap tergolong di dalam senarai wanita yang berpakaian tetapi telanjang yang telah termaktub dalam hadis Rasulullah..

yang sebenar2nya.. wanita dilarang sama sekali untuk menyanyi ataupun mengaji di tempat awam yang dihadiri oleh kaum lelaki..

kalau nak menyayi, menari boleh.. pakai seksi2 pun boleh.. menyanyi dan menarilah dalam rumah bersaksikan suami tercinta.. xnak pakai baju pun xpe..

yang penting PAHALA dapat..

Allahua'lam.
hud aikara hud aikara 14 Oktober 2011 10:24 PG
hahaha...emosi betul anon tu yek...pengajaran ni buat dia...
kira kekuri kira kekuri 14 Oktober 2011 12:25 PTG
haha , tuh la pasal x baca sampai habis. kwang3, kan da kena anon tuh.. C;
Tia Da Vincci Tia Da Vincci 15 Oktober 2011 7:02 PG
hahaha ... nie msti kes bace tajuk je , lepas tu terus komen tanpa membaca detail ...
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 15 Oktober 2011 3:46 PTG
azrijohan: Baru senang nak tahu sape yg baca entri dan sape yang x baca entri kan?
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 15 Oktober 2011 3:46 PTG
miss ryrinn _ angin: Mungkin kasar kot
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 15 Oktober 2011 3:50 PTG
LadyBird: Hehehehe.... tajuk entri Ammar mmg mcm tu...gempak2 je...kesian org yg takut baca habis entri tu... tapi apa2 pn dlm hal ni ada sedikit salah faham je..
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 15 Oktober 2011 3:50 PTG
hud aikara: MUNgkin sebab dia geram sangat dengan tajuk tu kot...
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 15 Oktober 2011 3:51 PTG
kira kekuri: Tak pasal2 kena malu kan?
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 15 Oktober 2011 3:52 PTG
Tia Da Vincci: Memang pn...huhuhuh
LadyBird LadyBird 15 Oktober 2011 8:21 PTG
malulah plak baca komen lady yg pnjg berjela2.. delete je lah bro amamr..