23 Okt 2011

TIPS ELAKKAN DIRI DARI DIROGOL

dirogol-1
Tips ini penting untuk semua wanita di luar sana yang seringkali mudah menjadi mangsa rogol dari kaum lelaki yang bernafsukan kuda. Mengebut mengenai rogol mesti dikaitan dengan kaum hawa dan jarang sekali negara ini mendapat kes kaum lelaki dirogol. Dimanakan silapnya? Jika diikutkan fakta lelaki mempunyai 1 nafsu berbanding perempuan 9 nafsu. Fikir-fikirkan lah. Mengikut pendapat Ammar mungkin sebab kesilapan perempuan jugak kot. Mana lelaki yang tak naik nafsu kalau perempuan tu pakai seksi yang boleh mengiurkan nafsu lelaki. Kan kan? Betis yang licin, putih mulus, bentuk badan yang seksi, mata yang menggoda, senyuman yang menawan, lesung pipit di pipimu. Aish!!! Tak tahan den. Ok. Sebagai langkah untuk mengelakkan diri daripada dirogol anda boleh mengikuti tips-tips ni. Layan!!!!!

    • Katakan pada si perogol bahawa anda penghidap AIDS atau positif HIV.

    • Katakan pada si perogol bahawa anda sedang datang bulan.

    • Katakan pada si perogol bahawa anda tengah hamil.

    • Tawarkan pada si perogol cara lain contohnya oral. Jika dia
      mengiyakannya, lakukan dan terus gigit zakarnya sekuat mungkin dan jika sanggup sehingga putus. Lalu larikan diri sejauh mungkin saat dia sedang parah.

    • Katakan pada si perogol bahawa anda menghidap penyakit sifilis.

    • Katakan pada si perogol bahawa anda baru saja melakukan pembedahan tukar jantina. Katakan bahawa anda adalah homo.

    • Jika si perogol telah membuka bajunya dan anda tidak punya cara lain,
      cuba mengalihkan perhatiannya dengan menarik bulu dadanya
      atau bulu putingnya sekuat mungkin.

    • Berpura-puralah menjadi orang gila, teruslah tertawa dan jangan
      terlihat panik, dengan demikian dia akan mengira bahawa anda sakit
      jiwa dan lalu meninggalkan anda.

    • Jika si perogol mencuba mencium anda, gigitlah lidahnya sekuat
      mungkin, jika boleh sehingga ia putus.

    • Jika semua cara tidak berhasil dan anda semakin dekat dengan
      perogol tersebut, tendang buah zakarnya sekuat hati berkali-kali!

SUMBER: PENULIS SENJA

6 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

menarik....tak perlu panik jika berhadapan dgn situasi sebegini.gunakan akal sbb jika mereka tahu wanita panik mereka akan mengganas

Cikgu Fikri berkata...

hahahahahaahah..
terbaik!!!!!!!!! :)

aRa ❤ aFiq™ berkata...

lau dea ttup mlot cane na ckp? hehe

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

tapi kalau dah TERpanik otak mcm tak berfungsi ..camane? minta dijauhkan....

Isyaqila berkata...

saya cuba menjawab persoalan awak di sini .. =D

http://asimplestgirlstory.blogspot.com/2011/10/cinta-siber-oh.html

♥ J-ATIEEKA berkata...

sangat berguna . thanks :)