KEBAKARAN DI MID VALLEY MEGAMALL

Pawagam GSC Mid Valley Megamall Terbakar

gsc terbakar
Sejak kebelakangan ni bermacam-macam perkara berlaku. Semalam kes KERETAPI LANGGAR LORI TANGKI hari ni kes kebakaran pulak. Dunia akhir zaman macam ni lah kan?

Sebenarnya Ammar dah lama tak pergi Mid Valley ni sebab sekarang ada dekat kampung so tak boleh lah nak tengok wayang kat sana. Hehehehe…. Minggu depan Ammar balik KL. Tak bestnya, tak puas lagi cuti.

Apa lah pulak Ammar cerita pasal diri Ammar ni. Ok ok… Ikuti berita ini:
Satu kebakaran kecil berlaku di pawagam GSC Mid Valley Megamall kira-kira 1:20 petang di salah satu dewan tetapi telah dipadamkan. Menurut pengurusan pusat membeli-belah tersebut tidak ada yang tercedera. Jabatan bomba telah dimaklumkan dan menyiasat punca kejadian.
Berita dari The Malaysian Insider;

3 comments.. read them below or add one

~Sya~ ~Sya~ 1 November 2011 6:45 PTG
MV plak terbakar...hr tu mall meletup...
Fay Fay 1 November 2011 7:31 PTG
bahayanya kalau GSC tebakar sbb penonton dlm hall..