25 Dis 2011

GAMBAR KELUARGA GAY YANG BAHAGIA

gay boy
Mereka mempunyai para rupa yang kacak, mempunyai keluarga dan anak sendiri, tapi……. mereka Gay. Lihatlah kemusnahan yang dicipta olehnya. Kini kaum Nabi Luth lahir kembali. Ya Allah engkau jauhilah perkara ini dari berlaku di negara yang ku cintai ini iaitu Malaysia. Sesungguhnya aku hanya hamba-Mu yang mampu berdoa kepada-Mu.

Berikanlah kekuatan kepada golongan gay di luar sana supaya mereka berubah dan kembali ke jalan-Mu Ya Allah. Lahirlah rasa cinta dan sayang di dalam dirinya supaya mereka mencintai dan menyayangi kaum wanita dan bukanlah lelaki. Bukakanlah pintu hatinya supaya bertaubat kepada-Mu Ya Allah. Sesungguhnya Engkau Yang Maha Berkuasa.

family gay


gay bahagia



pasangan gay bahagia


family gay_blogammar


keluarga gay


gambar keluarga gay

6 ulasan:

Alieza Dayasari berkata...

aigooo... macam2 .....

nurul berkata...

HMM..dah serupa kaum nabi lut..ni confem bukan anak sendirini..-D

nadya e-man berkata...

nama pun lelaki x dapat nk lahirkan zuriat...bodoh la kwen laki ngan laki...

Syafiq Rosli berkata...

haish ape nak jadi lah kan

puterablog1malaysia berkata...

erkkkk (o..o)

Tanpa Nama berkata...

amin...amin....AMIN......
Ya Allah...