KISAH PENGORBANAN SEORANG KEKASIH

PENGORBANAN SEORANG KEKASIH
love
GF : awak , saya cemburu la kat kawan2 saya ..

BF : cemburu ? kenapa ?

GF : BF diorang selalu bagi hadiah , belikan rantai ,
cincin , baju , bawa diorang jalan2

BF : maafkan saya ye . sebab saya tak mampu nak
bagi semua tu kat awak .
saya tak berharta awak ...
GF : awak jangan la macam ni .. apa awak bagi dah
cukup pada saya .. percayalah ..

BF : tapi awak tetap mahukan semua tu kan ? sama
macam kawan2 awak ?

GF : awak ... maaf .

BF : tak apa la . =]
( suatu hari BF menerima berita bhawa GF telah
kemalangan dan mengalami kecederaan teruk dan
mengakibatkan GF hilang penglihatan .. )

Selepas beberapa minggu .. GF telah sedar dan
telah pulang ke rumah . Dia membaca sepucuk
surat yang di berikan oleh seorang nurse sebelum
GF pulang .

Sayang , maafkan saya kerana selama ini tidak
mampu menjadi seorang kekasih
yang terbaik pada awak . Saya tidak mampu
berikan kemewahan pada awak . Saya
tak dapat bahagiakan awak dengan kemewahan
saya . Sayang , hari ini awak melihat
dan membaca surat ini dengan mata saya . Hanya
ini mampu saya berikan pada
awak sayang . Jaga mata ini seperti mana awak
jaga diri awak . Dengan mata ini
nanti .. awak akan bejumpa seseorang yang akan
menyayangi dan akan memberikan
segala yang awak mahukan . Maafkan saya.


SUMBER: FACEBOOK

2 comments.. read them below or add one

Yatie Awang Yatie Awang 3 Disember 2011 11:07 PTG
pengorbana begini terlalu besar buat seorang kekasih..yang belum ada apa2 ikatan
Zaza Nur Iman Zaza Nur Iman 2 Februari 2012 12:50 PG
kalau lah ada insan bgni..btapa mulianya mereka