16 Jan 2012

FESYEN RAMBUT PELIK

1
Sejak kebelakangan ni Ammar tengok bermacam-macam jenis fesyen rambut orang buat terutamanya remaja. Trend rambut yang menjadi kegilaan remaja sekarang adalah rambut pacak-pacak. Kalau jatuh cicak atas rambut terburai perut cicak tu gamaknya. Terfikir jugak, cantik ke rambut pacak-pacak? Mungkin ramai gadis-gadis kat luar sana suka lelaki rmabut pacak-pacak kot sebab tu ramai yang buat rambut pacak-pacak. Tak gitu?

Oleh kerana remaja-remaja sekarang ni suka sangat buat pelbagai fesyen rambut kali ni Ammar nak kongsi beberapa keping fesyen rambut yang agak menarik dan unik. Semoga gambar-gambar ni memberikan ilham kepada penggemar fesyen rambut. Mana satu pilihan hati? Sila pilih. Ammar pilih fesyen rambut yang paling bawah sekali tu. Korang?

rambut bunga


rambut fesyen gajah


rambut muka orang


rambut pemain bolasepak pelik


2


9


11


Fesyen rambut cap

4 ulasan:

laskar pelangi berkata...

takut ah tengok rmbut tu semua =D

AMMAR YASIR berkata...

Takut? Bhahahaha.... Nape plak?

Fendy berkata...

yang last skali tu smart...topi..hahah

AMMAR YASIR berkata...

Nak try ke? Bhahahaha