PERKAKAS RUMAH YANG MODEN (3)

4
Sebut je pizza mungkin ramai antara kita yang menyukainya. Walaupun pizza adalah makanan yang berasal dari barat tetapi kini menjadi antara makanan yang digemari di seluruh dunia termasuklah Malaysia. Rasanya dah lama Ammar tak makan pizza ni. Teringin pulak nak makan pizza. Pizza seafood best gila. Hari tu kawan Ammar belanja, try rasa, pergh!!! Mantap gila rasa.

Bercerita pasal pizza ni pernah tak korang tengok pengerat pizza yang moden macam gambar kat atas tu? Garfu dan pengerat. Gabungan kedua-dua fungsi pengerat dan garfu dalam satu alat. Kalau garfu biasanya orang panggil garfu lah kan? Tapi kalau garfu dan pengerat? Jadi “garrat”. Sesuai ke nama yang Ammar bagi tu? Heeeeeeee….

Zaman semakin moden alat-alat pun bermacam jenis yang pelik. Sebelum ni pengepit bbq yang boleh kesan daging masak ke tak kali ni garfu yang ada fungsi pengerat pulak. Lepas ni? Tunggu entri seterusnya dari Ammar. Ammar akan tunjukkan perkakas rumah yang moden lagi.

2 comments.. read them below or add one

Fay Fay 17 Januari 2012 8:27 PTG
elok jugak ada yg canggih mcm ni.. x payah pakai banyak2 tools lagi.. hehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 17 Januari 2012 8:33 PTG
Betul tu. Hahahaha... Kat mana nak cari ek?